پرداخت ۴۸.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در مراغه

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۸.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از سوی پست بانک این شهرستان به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،موسوی حسینی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۸.۵ میلیارد تومان تسهیلات که بیشتر آن در زمینه کشاورزی و اشتغالزایی پایدار بوده از طریق پست بانک به روستاییان شهرستان ارائه شده است.

او گفت: ایجاد و راه اندازی باجه‌های پست بانک در روستا‌های این شهرستان در سال‌های اخیر زمینه ساز تسریع و تسهیل در دریافت تسهیلات تولیدی و اشتغالزا شده است.

حسینی افزود: همچنین در این راستا، براساس برنامه ریزی‌های انجام شده بیشتر روستا‌های بخش مرکزی و سراجوی این شهرستان در آینده نزدیک به باجه‌های پست بانک مجهز خواهند شد.

او گفت: هم اکنون ۳۲ باجه پست بانک در مناطق مختلف این شهرستان در حال خدمات رسانی است که با بهره برداری از باجه روستای چکان، تعداد این باجه‌ها به ۳۳ واحد افزایش یافته است.

فرماندار مراغه افزود: در راستای ارائه خدمات مناسب به شهروندان، باجه پست بانک ویژه شهرک صنعتی در این شهرستان به زودی راه اندازی و افتتاح خواهد شد.

حسینی گفت: حمایت از ایجاد زیرساخت‌های خدماتی برای تسهیل در روند تولید و اشتغال پایدار، اولویت دولت تدبیر و امید بوده و در این زمینه گام‌های مناسبی در سال‌های گذشته در شهرستان برداشته شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.