زلزله در اصفهان‌باز هم بم را لرزاند

بانوان سپاهانی امروز در دیداری حساس مقابل شهرداری بم به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دیدار حساس تیم فوتبال بانوان سپاهان با شهرداری بم در هفته سوم لیگ برتر با نتیجه ۳بر۱ به سود طلایی‌پوشان به اتمام رسید.

این‌دیدار با شروع هجومی دو تیم مدعی آغاز شد و از ابتدای نیمه اول موقعیت‌های فراوانی بر دروازه دو تیم خلق شد. اما سپاهان که بیشترین تمرکز را بر حملات و تحت فشار قراردادن حریف داشت، در دقایق پایانی نیمه اول با ضربه هاجر دباغی به گل رسید.

در نیمه دوم که بمی‌ها با سبک بازی هجومی بیش از پیش سعی در جبران گل خورده داشتند، باز هم در دفاع به مشکل خوردند و سپاهان با تحقیر خط دفاع حریف دوباره با ضربه دیدنی از شقایق روزبهان به گل رسید.

سرعت بالای بازی و از طرفی اعتراض‌های مکرر تیم میهمان به داوری، به هیجان بازی قوتی دوچندان بخشید و درنهایت با تلاش مستمر و با وجود مهار‌های دیدنی از دروازه بان سپاهان، فاطمه گرایلی، بازیکن شهرداری بم توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و روحیه این تیم را برای حملات بیشتر تقویت‌کند، اما سرانجام در دقیقه۸۲، هاجر دباغی، مهاجم طلایی‌پوشان دوباره دروازه حریف را هدف گرفت و خیال سپاهان را از پیروزی این دیدار اسوده کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.