رئال مادرید _ اتلتیکو مادرید/ میان بر کهکشانی‌ها برای فرار از بحران/ شاگردان سیمئونه در سودای تداوم صدرنشینی

حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم لالیگا، امشب میان تیم‌های فوتبال اتلتیکو مادرید و رئال مادرید برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حساس ترین دیدار هفته سیزدهم لالیگا امشب میان تیم‌های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید برگزار خواهد شد.

رئال مادرید که در فصل جدید عملکرد پرنوسانی داشته است، پس از ۲ شکست پیاپی برابر دپورتیوو آلاوز و شاختار دونتسک اوکراین، با پیروزی مقابل سویا و مونشن گلادباخ به اوضاعش سر و سامان داده، اما شاگردان زین الدین زیدان همچنان در لبه تیغ قرار دارند و در صورت ناکامی در دربی مادرید، بار دیگر وارد بحران خواهند شد.

برخلاف رئال مادرید، اتلتیکو مادرید در رقابت‌های این فصل عملکرد قابل قبولی داشته و علاوه بر صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، با انجام یکی، ۲ بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها و با کسب ۲۶ امتیاز، صدرنشین لالیگا است.

شاگردان دیگو سیمئونه تا به این جای کار، تنها تیم بدون شکست لالیگا هستند، اما در طرف مقابل رئال مادرید در فصل جاری ۳ شکست را تجربه کرده و با کسب ۲۰ امتیاز از ۱۱ بازی گذشته خود در رده چهارم قرار دارد.

فدریکو والورده، لوکا یوویچ و ادن هازارد به دلیل مصدومیت نمی توانند کهکشانی‌ها را در دربی مادرید همراهی کنند. دیگو کاستا و خوزه خیمنز نیز غایبان اتلتیکو مادرید هستند.

در غیاب ادن هازارد و لوکا یوویچ، ۲ مهاجم رئال مادرید، چشم امید هواداران این تیم به ساق‌های توانمند کریم بنزما و ضربات گره گشای سرخیو راموس دوخته شده است. در ترکیب اتلتیکو مادرید نیز نگاه‌ها به لوئیس سوارز، مارکوس یورنته و ژائو فلیکس دوخته شده که در این فصل عمکلرد خوبی داشته‌اند و بار گلزنی قرمز و سفید پوشان را به دوش کشیدند.


بیشتر بخوانید:


در ۱۰ بازی قبلی ۲ تیم، سهم کهکشانی‌ها ۲ پیروزی بوده و اتلتیکو مادرید هم ۳ بار حریفش را شکست داده است. ۵ دیدار هم با تساوی به پایان رسیده است. با توجه به نتایج اخیر ۲ تیم، اتلتیکو مادرید با شکست در این دیدار خارج از خانه وارد چالش نخواهد شد، اما در صورتی که تیم تحت هدایت زین الدین زیدان بار دیگر طعم تلخ شکست را به هوادارانش بچشاند، سرمربی فرانسوی هدف انتقادات بیشتری قرار می گیرد و نیمکت او لرزان تر از هر زمان دیگری خواهد شد.

دیدار ۲ تیم ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار