بازیکنانی که پیراهن هر ۲ تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید را پوشیده اند

بازیکنان زیادی در هر ۲ تیم رقیب، یعنی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید اسپانیا بازی کرده اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اتلتیکو مادرید امشب و در چارچوب هفته سیزدهم لالیگا در دیداری حساس به مصاف یکدیگر می‌روند. دیداری که پیروزی در آن برای سرمربیان هر ۲ تیم اهمیت بسیاری دارد.

شاگردان زیدان در این فصل با مشکلات فراوانی رو به رو هستند و شاید شکست در این مسابقه، زیدان را به در‌های خروجی باشگاه نزدیک کند.

شاگردان سیمئونه با ۲۶ امتیاز در رتبه اول جدول لالیگا هستند و رئالی‌ها نیز با ۲۰ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند.

به بهانه این دیدار حساس به ۵ بازیکنی که پیراهن هر ۲ تیم را به تن کرده اند، اشاره خواهیم کرد.

۱. تیبو کورتوا

این دروازه بان بلژیکی در سال های (۲۰۱۴ – ۲۰۱۱) در اتلتیکو مادرید روز‌های درخشانی را داشته و بعد از یک دوره ۴ ساله حضور در تیم چلسی  لیگ جزیره به رئال مادرید پیوست و اکنون نیز به عنوان دروازه بان اصلی در رئال مادرید حضور دارد.

۲. آلوارو موراتا

موراتا در ابتدا در تیم‌های پایه باشگاه اتلتیکو مادرید بازی می‌کرد، اما خود را در پیراهن رئال مادرید به عنوان یک مهاجم درجه یک به دنیا نشان داد. او سال گذشته به اتلتیکو مادرید بازگشت، اما اکنون در یوونتوس و سری آ بازی می‌کند.

۳. سولاری

سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید در سال‌های (۲۰۰۰- ۱۹۹۸) در اتلتیکو مادرید بازی می‌کرد، اما در انتقالی جنجالی در سال ۲۰۰۰ به رئال مادرید پیوست و تا سال ۲۰۰۵ در این تیم بازی کرد.

۴. ریس

این بازیکن درگذشته یک فصل برای هر کدام از این ۲ تیم بازی کرده است.

او در سال ۲۰۰۶/۷ برای رئال مادرید و درفصل ۲۰۰۷/۸ برای اتلتیکو مادرید بازی کرد.

۵. مارکوس یورنته

این هافبک جوان، فوتبال خود را از تیم‌های پایه رئال مادرید شروع کرد و به تیم اصلی نیز رسید، اما تابستان امسال با قراردادی ۵ ساله به تیم رقیب یعنی اتلتیکو مادرید پیوست و اکنون در این تیم بازی می‌کند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار