فرمانده انتظامی استان ایلام عنوان کرد;

آغاز طرح زمستانه پلیس ایلام

سردار یاری با اشاره به آغاز طرح زمستانی پلیس ، گفت: کلیه نهاد‌های خدمات رسان با هدف کاهش تلفات جاده‌ای ، آرامش و آسایش مردم این طرح را اجرایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در مراسم افتتاحیه طرح انتظامی ترافیکی ویژه زمستان ۹۹ با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم توفیقی الهی است که نصیب همه ما شده است، گفت: با برنامه‌ریزی، هم افزایی و هماهنگی پلیس و سایر نهاد‌های مربوطه ، اقدامات صحیحی را در راستای تسهیل عبور و مرور مردم در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی انجام خواهیم داد.

او افزود: طرح انتظامی زمستانه پلیس با همکاری سایر دستگاه‌های امدادی از امروز آغاز شده و تا پایان زمستان با استفاده از گشت‌های هدفمند پلیس و سایر ارگان‌های مربوطه در جاده‌های استان ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این طرح سایر نیرو‌های امدادی از جمله راهداری اورژانس آتش‌نشانی هلال احمر و غیره نیز مشارکت خواهند داشت ، بیان کرد: همه مسئولان با توجه به جغرافیای خاص و کوهستانی بودن اکثر محور‌های مواصلاتی استان باید در راستای هرچه بهتر اجرایی شدن این طرح تلاش کرده و همکاری لازم را انجام دهند.

 یاری بیان کرد: در طول اجرای طرح ، بیش از ۵۰ اکیپ خودروی پلیس راه و راهور و بیش از ۶۰ اکیپ خودروی امدادی ویژه در جهت کاهش تلفات انسانی، آسایش و آرامش مردم استان با حضوری پر رنگ و شبانه روزی تلاش خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: از مردم خواستاریم با توجه به گسترش ویروس کرونا و اجرای طرح ممنوعیت تردد سراسری از سفر‌های غیرضروری پرهیز کرده و در صورت الزام برای تردد از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کرده و خودروی خود را به لوازم ایمنی و گرمایشی تجهیز کنند تا با همکاری رانندگان با نیرو‌های امدادی و خدماتی و پلیس سفری ایمن را پشت سر بگذارند.

او ضمن تقدیر و تشکر از کلیه نهاد‌های دخیل در اجرای طرح زمستانه پلیس ایلام، مطرح کرد: امیدواریم با توجه به آمادگی پلیس و نیرو‌های امدادی و همچنین تعامل خوب مردم با خدمتگزاران خود، شاهده کاهش تلفات حوادث رانندگی در سطح راه‌های استان باشیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار