مصوبه جذب ۵۰ درصد نیروی بومی در پارس جنوبی محقق شود

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری پتروشیمی‌ها مصوبه جذب ۵۰درصد نیروی بومی جویای کار در منطقه پارس جنوبی باید محقق شود.

حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی روز شنبه در جمع شورای اسلامی شهر دوراهک شهرستان دیر بیان کرد: برای اشتغال جوانان در شرکت‌ها و پتروشیمی‌های مستقر در پارس جنوبی برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است.

او ادامه داد: برای این منظور کارگروه اشتغال در چهار شهرستان جنوبی استان تشکیل و رایزنی‌ها با مدیران عامل شرکت‌ها و هلدینگ‌ها آغاز شده است.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: نقطه هدف ما در بحث اشتغال تحقق ۵۰ درصد جذب نیرو‌های بومی در پارس جنوبی است و انتظار داریم که در بخشی از شرکت‌ها بالاتر از این رقم تحقق پیدا کند.

احمدی گفت: در آینده نزدیک تعدادی از پتروشیمی‌ها وارد مدار تولید می‌شوند که از این شرکت‌ها قول جذب نیروی بومی داده اند.

او در رابطه با بهداشت و درمان مناطق جنوبی استان بوشهر بیان کرد: اگر چه ما هنوز به خدمات دهی و امکانات و تجهیزات بیمارستان‌ها ایراد داریم، اما در این مدت خدمات و کمک‌های خوبی برای تجهیز و تکمیل چهار بیمارستان جنوبی استان شده است که پیگیر هستیم این تجهیزات ادامه پیدا کند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بیمارستان کنگان یک دستگاه اکسیژن ساز با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال استقرار پیدا کرده و طرح توسعه بیمارستان جم با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

احمدی ادامه داد: همچنین وزیر راه و شهریازی دستور تجهیز بیمارستان عسلویه راصادر کرده و بیمارستان دیر هم اتاق عمل، پزشک متخصص تامین شده و برای پانسیون پزشکان آن هم پیگیر هستیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.