فرماندار نهبندان مطرح کرد:

لزوم واگذاری زمین برای صنوف آلاینده در نهبندان

بیکی گفت: یکی از درخواست‌ های اصناف نهبندان، واگذاری زمین برای صنوف آلاینده است که امیدواریم محقق شود.

بیکی، فرماندار نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با بیان اینکه بازنگری طرح جامع شهر نهبندان به اتمام رسیده است، گفت: این طرح تاکنون پیشرفت مناسبی داشته و در مراحل پایانی است.

او بر لزوم واگذاری زمین برای صنوف آلاینده تأکید کرد و افزود: در شهر شوسف، زمین برای صنوف آلاینده برای ایجاد شهرک کارگاهی درخواست شده است که در سال آینده لحاظ خواهد شد.

بیکی اظهار کرد: پروژه واگذاری و ساخت و ساز صنوف آلاینده در شهر نهبندان به پایان رسیده است، اما برای افراد جدیدی که پروانه کسب و درخواست زمین دارند، زمینی برای واگذاری وجود ندارد و امیدواریم تأمین زمین که با راه و شهرسازی است  محقق شود.


بیشتر بخوانید


فرماندار نهبندان با اشاره به پروژه‌ های بازآفرینی شهری، عنوان کرد: برای احداث خانه محله و بازارچه صنایع دستی، نوسازی و اصلاح شبکه‌ های آب و فاضلاب و برق اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده است، اما این دو پروژه چند وقتی است که پیشرفت چندانی به دلیل کمبود اعتبارات ندارد.

او با بیان اینکه بهره برداری از پروژه‌ های بازآفرینی شهری در نهبندان، کمک شایانی به حوزه‌ های پایین شهر و بافت فرسوده می‌کند، گفت: امیدواریم تعریض کوچه‌ های بافت فرسوده نهنبدان و بازگشایی معابر انجام شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.