مدیرعامل هلال احمر استان ایلام خر داد؛

ارائه خدمات به بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

علی اکبری از ارائه خدمات جوانان هلال احمر استان ایلام به بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

علی اصغر علی اکبری مدیرعامل هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت : جمعیت هلال احمر استان با تلاش بدون وقفه و به صورت مشترک با همکاری شبکه بهداشت و بسیج بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی در راستای صیانت از سلامت هم استانی‌های عزیز و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نظارت دارد.

او افزود: این طرح با هدف پیشگیری و کنترل بیماری کرونا کمیته نظارت طرح ناظران سلامت در قالب طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به شیوه محله محور و با شعار «هر خانه یک پایگاه سلامت» از اوایل آذر ماه در واحد‌های صنفی استان ایلام آغاز شده است.

علی اکبری اظهار داشت: این طرح به صورت مشترک با همکاری شبکه بهداشت و بسیج با هدف حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و قطع زنجیره ویروس کرونا و کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سطح اماکن عمومی و گروه‌های شغلی فعال در حال اجرا است.

او بیان کرد: در این طرح ۴۸۵ نفر از اعضای جوانان هلال‌احمر در قالب ۳۱۳ تیم به همراه بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی و نیرو‌های بسیجی سپاه امیر المومنین (ع) استان آغاز به فعالیت کرده اند.

علی اکبری گفت : تیم‌های شرکت کننده در کمیته نظارت طرح به ۴ هزار و ۲۹۵ مکان مراجعه کرده و تاکنون به ۱۱ هزار و ۵۵۲ نفر خدمات ارائه کرده اند.

او ادامه داد : فعالیت کمیته نظارت طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط اعضای جوانان جمعیت هلال احمر همچنان در استان ایلام ادامه دارد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.