ابتلای ۵۱۳ نفر از پرستاران استان به کرونا

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: تا کنون۵۱۳ نفر از جامعه پرستاری در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شده اند و پنج نفر از کادر درمان نیز در استان در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا شهید شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، دکتر جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی در جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا با تشریح وضعیت استان در موج‌های مختلف شیوع ویروس کرونا خصوصا در موج سوم گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی نیز در جهت غربالگری بیماران کرونایی به صورت محله محور نیز در کاهش تعداد مبتلایان و فوتی‌های کرونایی بسیار تاثیرگذار است.

دکتر آقازاده افزود: تا کنون۵۱۳ نفر از جامعه پرستاری در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شده اند و پنج نفر از کادر درمان نیز در استان در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا شهید شده اند.

محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه ۵ شهر استان از وضعیت زرد و مابقی نارنجی برخودار هستند گفت: اگر چه روند شیوع بیماری کرونا در استان روبه کاهش است اما باید مراقب باشیم چرا که هنوز کار تمام نشده است.

شهریاری با قدردانی از اقشار مختلف مردم بویژه اصناف به جهت تحمل خسارت های اقتصادی ناشی از محدودیت ها، از مردم درخواست کرد در شب یلدا از دورهمی های خانوادگی و تجمعات پرهیز کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.