در بسته حوادث امروز بخوانید؛

توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق در اصفهان / دستگیری اعضای باند سارقان داخل خودرو در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۲ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق در اصفهان

سرهنگ "حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: مبارزه و مقابله با قاچاق و هرگونه فعالیت خارج از شبکه قانون از اولویت‌های ماموریتی نیروی انتظامی در جامعه است که این موضوع با جدیت در سطح شهرستان اصفهان پیگیری می‌شود.

او افزود: ماموران پایگاه اطلاعاتی این شهرستان در همین راستا با دریافت خبری مبنی بر نگهداری تعدادی موتورسیکلت قاچاق داخل باغی در اطراف اصفهان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و پس از اطمینان از درستی آن با هماهنگی قضائی صورت گرفته به محل مورد نظر اعزام شدند.
توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق در اصفهان / دستگیری اعضای باند سارقان داخل خودرو در اصفهان


فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در بازرسی از محل مورد نظر ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف شد که توسط کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال ارزش گذاری شدند.

سرهنگ اکبری ادامه داد: در این رابطه ۲ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی قاچاق را پدیده‌ای مخرب و ویرانگر در اقتصاد کشور دانست و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در راستای مقابله با قاچاق، طرح‌های مختلف انتظامی را اجرایی می‌کند و اجازه جولان به این افراد هرگز داده نخواهد شد.
 

دستگیری اعضای باند سارقان داخل خودرو در اصفهان

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان در پی اطلاع از وقوع سرقت یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در یکی از مناطق شهر اصفهان بلافاصله وارد عمل شده و اقدامات خاص و ویژه پلیسی خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان انجام دادند.

او افزود: رد یابی خودروی مسروقه به صورت دقیق و هوشمندانه توسط کارآگاهان انجام گرفت و نهایتاً خودرو در یکی از مناطق شهر شناسایی و با اقدام به موقوع و ضربتی ماموران متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۲ مرد و یک زن در این عملیات خبر داد و گفت: در بررسی‌ها و استعلامات صورت گرفته مشخص شد اعضای این باند از سارقان سابقه دار بوده و تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان برخوار به اتهام سرقت محتویات داخل خودرو نیز هستند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهمان علاوه بر اعتراف به سرقت خودروی سواری پژو ۴۰۵ در شهر اصفهان به ۴۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو درشهرستان برخوار نیز اقرار کردند گفت: با اعترافات صریح متهمان پرونده تشکیل و این افراد برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

محموله مغز بادام قاچاق به مقصد نرسید

سرگرد "هادی کیان مهر بیان داشت: بعد از ظهر روز گذشته ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" شهرستان "نائین" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: محموله این کامیون ۱۰ تن مغز بادام زمینی خارجی بود که راننده خودرو مدارک گمرکی و قانونی مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به دستگیری راننده کامیون در این رابطه ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرگرد کیان مهر از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه و قاچاقچیان کالا برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.
 

سرکیسه کردن مردان در شبکه‌های اجتماعی با وعده ازدواج

سرهنگ"غلامرضا براتی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

او اظهار داشت: در تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد فرد شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با زن جوانی آشنا شده که با وعده ازدواج با او درخواست مبلغ ۷ میلیون ریال کرده و فرد شاکی هم وجه درخواستی را به حسابش واریز می‌کند، اما بعد از واریز وجه فرد مورد نظر دیگر به تماس‌های وی پاسخ نمی‌دهد.

سرهنگ "براتی " با بیان اینکه یکی از روش‌های کلاهبرداری ایجاد طرح دوستی در شبکه‌های اجتماعی و درخواست پول از فرد مورد نظر با ترفند وعده ازدواج است تصریح کرد: سرانجام کارشناسان پلیس فتا با بکارگیری یک سری اقدامات خاص و جستجو‌های علمی در فضای سایبر موفق شدند این زن کلاهبردار را شناسایی و طی عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم به راحتی به افراد غریبه اعتماد نکرده و در ورود به فضای بی مهابا عمل نکنید و در گفتگو‌های اینترنتی با افرادی که آن‌ها را نمی‌شناسید ارتباط نداشته باشید.
 

مسمومیت ۲ نفر بر اثر گازگرفتگی در ملک‌شهر اصفهان

عباس عابدی سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان اظهار کرد: یک حادثه گازگرفتگی به دلیل نشت گاز مونوکسید کربن از آبگرمکن منزل مسکونی در ملک‌شهر اصفهان رخ داد.

او افزود: این حادثه در ساعت ۴:۳۲ امروز صبح به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد و دو کد اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد که بیماران را به بیمارستان غرضی انتقال دادند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: این حادثه باعث مسمومیت یک زن ۴۴ ساله و یک مرد ۵۰ ساله شد و حادثه مورد فوتی نداشته است.
 

سقوط کارگر جوان در چاهک آسانسور

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: صبح امروز در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط فردی در چاهک آسانسور واقع در خیابان آذر، بلافاصله ماموران ایستگاه‌های شماره ۱۴ و ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

فرهاد کاوه اهنگران افزود:آتش نشانان این کارگر ۱۸ ساله را از چاهک خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.