معروف‌ها و منکرات حوزه خانواده تدوین شود

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: رویکرد اصلی ستاد احیای امر به معروف تمرکز بر ترویج سبک زندگی اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام ابوذر صانعی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان یزد در دیدار دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های استان یزد با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، گفت: تلاش، شجاعت و همت بلند برای بیان مسائل حوزه مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر از ویژگی‌هایی است که دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید از آن برخوردار باشند.

او افزود: ترویج معروف، شرایط وقوع منکر را در جامعه از بین می‌برد بنابراین علاوه بر تذکر منکرات، معروف‌ها را نیز در جامعه ترویج کنیم.

حجت الاسلام صانعی با اشاره به سیاست‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، اظهار داشت: رویکرد اصلی این ستاد در سال ۱۴۰۰ تمرکز بر ترویج سبک زندگی اسلامی است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان یزد ادامه داد: به همین منظور معروف‌ها و منکرات حوزه خانواده شناسایی و فهرست بندی می‌شود و آسیب شناسی نیز در مورد آن انجام خواهد شد تا با تدوین راهکار، ابتدا پیشگیری و سپس درمان انجام شود.

او عنوان کرد: به همین منظور  سال آینده همایش تحکیم بنیان خانواده با محوریت امر به معروف و نهی از منکر با همکاری گروه‌های جهادی امر به معروف، طلاب و دانشگاهیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار