مدیرکل استاندارد ایلام:

بیش از ۲۰ دوره آموزشی برای کارکنان استاندارد ایلام برگزار شد

همتی گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۲۰ دوره آموزشی مجازی به صورت الکترونیکی برای کارکنان اداره استاندارد ایلام برگزار شده است.

مهناز همتی مدیر کل استاندارد ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ از برگزاری بیش از ۲۰ دوره آموزشی برای کارکنان استاندارد ایلام خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۹۹، به منظور آموزش کارکنان ، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مجازی ارتباطات مردمی ، حقوق اداری ، کرونا ویروس ، تربیت اسلامی با تکیه بر قرآن و حدیث ، آشنایی با استاندارد حلال ، فراز‌هایی از زندگانی امام صادق (ع) ، قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ، سبک زندگی بر مبنای آموزه‌های دینی ، آشنایی با مدل تعالی سازمانی ، ایمنی و بهداشت محیط کار ، روش‌های مسئله شناسی ، مدیریت سبز ، گزارش نویسی در امور اداری ، اصول ایمنی در مقابل زلزله و بیماری‌های نوپدید و راه‌های پیشگیری برگزار شده است.

او اظهار کرد: با برگزاری این دوره‌های آموزشی ، کارکنان استاندارد ایلام بیش از دو هزار نفر ساعت آموزش را طی نموده و گواهینامه آموزشی معتبر دریافت کردند.

مدیر کل استاندارد استان ایلام ، آموزش را یکی از مهمترین ارکان توسعه سازمان‌ها در دنیای امروز دانست و بیان کرد: آموزش کارکنان با هدف بهبود کارایی و ارائه خدمات مطلوب و اثر بخش و باکیفیت ، طراحی و اجرا شده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.