حیدری: بازیکنان با درخشش در لیگ می‌توانند خود را به تیم ملی تکواندو تحمیل کنند

بازیکن تیم تکواندوی پاس ناجا گفت: تمامی بازیکنان با انگیزه و اشتیاق پا به مسابقات لیگ می‌گذارند و می‌توانند خودشان را به تیم ملی تحمیل کنند.

عرفان حیدری بازیکن تیم  تکواندوی پاس ناجا در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان, درباره شرایط لیگ امسال بیان کرد: لیگ امسال به نظرم یکی از جذاب‌ترین دوره‌های چند سال اخیر خواهد شد، چون تمامی بازیکنان ملی و المپین‌ها شرکت دارند و در تیم‌ها پخش شده اند. همچنین لیگ سالیان سال دو قطبی شده بود و تنها ۲ تیم شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد برای قهرمانی شانس داشتند. امسال بر تعداد تیم‌های مدعی افزوده شده است، هرچند در لیگ پیش رو هم شهرداری ورامین با بازیکنان ملی پوشی که در اختیار دارد نسبت به سایرین شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت.

او درباره فشردگی مسابقات لیگ تکواندو بیان کرد: طبیعتا فشردگی مسابقات برای بازیکنان فیکس تیم‌ها به علت تعطیلی اماکن ورزشی و نداشتن آمادگی صد در صد مشکل ساز خواهد بود. امیدوارم تمامی بازیکن در سلامت کامل این مسابقات را به پایان برسانند.

بازیکن تیم پاس ناجا با اشاره به اینکه لیگ بستر مناسبی برای ورود به تیم ملی تکواندو است بیان کرد: بنا بر گفته سرمربی تیم ملی، لیگ مهم‌ترین فاکتور دعوت هوگوپوشان به اردو خواهد بود و از آن جایی که سال ٢٠٢١ تقویم شلوغی دارد، تمامی بازیکنان با انگیزه و اشتیاق پا به این میدان می‌گذارند که می‌توانند خودشان را به تیم ملی تحمیل کنند.

حیدری درباره تغییر در روند رقم قرارداد‌ها اظهار کرد: میزان قرارداد نسبت به سالیان گذشته افزایش نسبی داشته است که امیدوارم هر سال این روند صعودی ادامه دار باشد و به یک سال محدود نشود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار