بیش از یک هزار سوادآموز شادگانی زیر چتر نهضت سوادآموزی می‌روند

رئیس اداره نهضت سواد آموزی شادگان گفت: یک هزار و ۷۰۰ سواد آموز تا پایان بهمن ماه امسال جذب کلاس‌های نهضت سوادآموزی این شهرستان می‌شوند.

جعفر عسکراوی رئیس اداره نهضت سواد آموزی شادگان به مناسبت ۷ دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان حضرت امام (ره) در سال ۱۳۵۸ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یک هزار و ۷۰۰ سواد آموز تا پایان بهمن ماه امسال جذب کلاس‌های نهضت سوادآموزی این شهرستان می‌شوند.

او با بیان اینکه افراد بیسواد و کم سواد با کمک مربیان علاوه بر مباحث آموزشی در برنامه‌های مهارت آموزی و فرهنگی شرکت خواهند کرد، افزود: تشکیل کلاس‌های نهضت سواد آموزی شامل؛ دوره‌های سوادآموزی (سوم ابتدایی)، انتقال (ششم ابتدایی) و تحکیم سواد (دوره سواد آموزی) است که با همکاری آموزشیاران تشکیل می‌شود.

عسکراوی حل مشکل بیسوادی را در گروی استفاده از همه ظرفیت‌ها عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه بیشتر بیسواد‌ها و کم سواد‌ها در روستا‌ها هستند، همکاری شورا‌های روستا، دهیاران و مراکز بهداشت و سایر ادارات شهرستان شادگان برای ریشه کنی بیسوادی امری ضروری و لازم است که در این زمینه حمایت فرمانداری و بخشداران می‌تواند در این زمینه موفقت آمیز و ثمر بخش باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.