مدیرکل دادگستری لرستان:

تجاوز به حریم رودخانه کهمان سلسله افزایش یافته است

رئیس دادگستری لرستان گفت: سال‌های اخیر بیشترین تجاوز به حریم و بستر رودخانه کهمان سلسله صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، محمد رزم روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سلسله اظهار داشت: منطقه نمونه گردشگری کهمان یک ظرفیت کشوری است که باید از هرگونه تجاوز به حریم و بستر رودخانه‌ها در این منطقه جلوگیری و با متخلفین به شدت برخورد شود.

او با اشاره به تشکیل ۹۰ پرونده منابع طبیعی در شهرستان سلسله افزود: منطقه تفریحی کهمان تنها متعلق به شهرستان نیست بلکه یک ظرفیت استانی و کشوری است که بیشترین تجاوز به حریم آن طی سال‌های اخیر صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه این امر مصداق بارز تضییع حقوق عامه است اظهار داشت: برخی افراد سودجو حتی در بستر این رودخانه اقدام به ساخت و ساز کرده اند که لازم است به مرور زمان دست رانت خواران از این منطقه کوتاه شود.

رزم همچنین با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و لزوم پشتیبانی از سرمایه گذاری‌های مشروع عنوان کرد: مبارزه با فساد اقتصادی موجب تقویت سرمایه‌های درست می‌شود بنابراین باید از سرمایه گذاری در راستای افزایش اشتغال، رونق تولید و خروج از رکود حمایت کرد.

سرپرست فرمانداری سلسله نیز گفت: اگر خواهان رفع مشکل مردم در حوزه‌های مختلف هستیم باید از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها به ویژه قوه قضائیه استفاده کنیم تا زمینه خدمت‌رسانی بیشتر در سایه تداوم انقلاب فراهم شود.

مرتضی مهدوی کیا ابراز امیدواری کرد: با همکاری دستگاه قضا و دادستان، ضمن تشکیل یک شورای تامین همدل، زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری در شهرستان فراهم شود.

در این آیین سید احمد موسوی به عنوان رئیس دادگستری و یونس آزادپور به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سلسله معرفی شدند و از زحمات فریدون رواد و محسن همتی قدردانی شد.

موسوی پیش از این رئیس شعبه دوم حقوقی و آزادپور نیز بازپرس دادگستری خرم‌آباد بوده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.