سالاری:

شهرداران مناطق، ارتباط خود با شورایاری‌ها قطع کرده اند / نامه گلایه امیز ۳۰۰ نفر از شورایاران محلات‌ به رئیس شورای شهر تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: برخی از شهرداران مناطق ارتباط خود را با شورایان قطع کرده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران پس از ارائه گزارش رابط شورایاری منطقه ۳ در دویست و شصتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: سه سال و نیم از این دوره مدیریت شهری گذشت و ما شورایاران را به جلسات شورا دعوت می‌کنیم و آن هاگزارش می‌دهند. اما همه آن‌ها از اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی تعامل خوبی با شورایاران ندارد گلایه داشتند.

وی ادامه داد: این در حالیست که معاونت فرهنگی و اجتماعی باید در هم افزا کردن ظرفیت معتمدین و شورایاران محلات در پیشبرد امور شهر پیشگام باشد.

وی ادامه داد: برخی شهرداران مناطق، ارتباط خود با شورایاری را قطع کرده اند و من بار‌ها در این خصوص با رییس و اعضای ستاد هماهنگی شورایاری‌ها جلسه گذاشتم و صحبت کردم، چنانچه ۳۰۰ نفر از شورایاران محلات در نامه‌ای به ریاست شورای شهر تهران از تعامل نامناسب معاونت اجتماعی و برخی شهرداران مناطق با آن‌ها گلایه کرده اند.

سالاری گفت: جالب است که شهردار منطقه اصلا شورایاران را راه نمی‌دهد. من با آقای حبیب زاده در منطقه حاضر شدیم و جلسه گذاشتیم، اما همچنان این مشکل وجود دارد. شما چطور ستاد شورایاری هستید؟ اگر نمی‌توانید به مسئولیت خود عمل کنید، بگویید تا کسانی که توانایی دارند به آنجا بروند.

وی با بیان اینکه نهاد شورایاری‌ها مبتنی بر مبانی نظری اصلاح طلبانه و در راستای تحقق جمهوریت و مردم سالاری در شورای اول شکل گرفته است گفت: امروز چطور می‌شود که یک شهردار منطقه، کل رابطه با شورایاری را قطع کند.

انتهای پیام /

برچسب ها: شورایاری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار