افتتاح جشنواره فیلم عمار در اصفهان

یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در اصفهان به صورت مجازی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در اصفهان، عصر امروز به صورت مجازی افتتاح شد.

این مراسم در گلستان شهدای اصفهان با حضور خانواده شهید دکتر سعید حقیقی از شهدای مدافع سلامت اصفهان برگزار شد.

در جریان این مراسم مستند «قسم حقیقی» نیز رونمایی شد.

پدر شهید دکتر سعید حقیقی از شهدای مدافع سلامت اصفهان در این مراسم اظهار داشت: شهید دکتر حقیقی اولین مدافع سلامت در اصفهان است که تلاش می‌کرد همیشه نامش به یادگار باشد.
او گفت: فرزندم وابسته به خانواده بود و با همه گرفتاری‌هایی که داشت روزی نبود که احوال ما را جویا نباشد.

پدر شهید دکتر حقیقی ادامه داد: از میان تمام خاطراتی که از فرزندم دارم شیرین‌ترین و تلخ‌ترین آن شهادتش است.

او ادامه داد: شهید دکتر حقیقی می‌گفت اگر در خط مقدم ویروس کرونا نباشم دوستانم گرفتار می‌شوند، پس من هم مانند همکارانم برای شکست این بیماری تلاش می‌کنم.

حاجیلو جهادگر عرصه سلامت نیز در این مراسم درباره حرکت جهادی مدافعان سلامت اظهار داشت: جهاد در روایت‌ها معانی مختلفی دارد، مانند همسرداری، اگر مردی برای رزق حلال تلاش کند هم نوعی جهاد است.

او ادامه داد: تکلیف در هر شرایطی متفاوت است بعضی مواقع حضور در شلمچه و فکه، گاهی در پلدختر و خوزستان لازم است که هریک از این‌ها نوعی تکلیف حساب می‌شود، اما در این شرایط سخت بیماری تکلیف ما در بیمارستان‌ها رقم می‌خورد.

این جهادگر عرصه سلامت ادامه داد: یکی از سخت‌ترین و تلخ‌ترین موقعیت‌ها در بیمارستان‌ها رقم می‌خورد که کادر درمان با تلاش بی پایان خود بیماران را درمان می‌کنند و گاهی همان بیمار روبروی مدافعان سلامت جان می‌دهد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.