پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار به مناسبت یکمین سالگرد سردار دل ها

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به همراه استاندار پیام مشترکی به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی صادر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به همراه دکتر حسین کلانتری استاندار پیام مشترکی به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی صادر کردند.
 
در این پیام آمده است: شهادت سردار سلیمانی یک حادثه تاریخی است، یک حادثه‌ی معمولی نیست که از یاد تاریخ برود؛ این در تاریخ ثبت شد به عنوان یک نقطه‌ی روشن و (شهید سلیمانی)، هم قهرمان ملّت ایران شد و هم قهرمان امّت اسلامی شد؛ این نکته‌ی اساسی است. (مقام معظم رهبری)

حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان و نمادی بارز از ولایتمداری، عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن‌دوستی شناخته شده بود، از این رو تمام آزادی‌خواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانستند.
 
به یقین پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند و درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز مستحکم‌تر شده و هر قطره خون حاج قاسم، در رگ‌های هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم می‌جوشد.

تفکر سردار دل‌ها هر روز در دل و ذهن مردم افزون می‌شود و دشمن خبیث و جنایتکار باید بداند که با اقدام تروریستی دولتی و به شهادت رساندن سردار سلیمانی ها، هزاران سردار سلیمانی دیگر وارد میدان خواهد شد انسجام و وحدت مثال زدنی ملت ایران پس از شهادت سردار دل‌ها کام دشمن را به شدت تلخ کرد.
 
اینک یک سال از آن جنایت بزرگ و تاریخی گذشته و دل‌های عاشقان سردار سلیمانی همچنان بی تاب و محزون است.

بر خویش فرض می‌دانیم اولین سالگرد شهادت شهید بین المللی ایران و جهان اسلام مرد میدان، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان توسط نیرو‌های جنایتکار آمریکا را به محضر فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری، خانواده‌های مکرم شهیدان، همرزمان داغدارشان و ملت شریف و بزرگ ایران بویژه مردم سلحشور و شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد و همه دوستدارانشان تبریک و تسلیت عرض نماییم.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.