صدور و تمدید ۶۴ پروانه کاربرد علامت استاندارد در اردبیل

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۴ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد‌های تولیدی و خدماتی استان صدور و تمدید شده است.

هاشم علایی، مدیر کل استاندارد استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: این پروانه‌ها در زمینه فرآورده‌های تولیدی مصالح ساختمانی، معدنی، غذایی و کشاورزی، مکانیک، فلز شناسی، بسته بندی، سلولزی و واحد‌های خدماتی سردخانه صادر شده است.

او اظهار داشت: در ۹ ماهه اول امسال ۵۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد‌های تولیدی و خدماتی مختلف صادر و ۱۴ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری نیز تمدید شده است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل با اشاره به اینکه در همین مدت ۴ پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده‌ها برای محصولات کشاورزی با همکاری سازمان جهاد کشاورزی صادر شده است، بیان کرد: قبل از انقضای تاریخ مندرج در پروانه‌های استاندارد، واحد‌هایی که در طول اعتبار پروانه، استاندارد‌های تعیین شده را رعایت کنند، پروانه‌های کاربرد علامت استاندارد فرآورده‌های آن‌ها به مدت سه سال تمدید می‌شود.

علایی در پایان تصریح کرد: مردم می‌توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده روی کالا و خدمات به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت و استاندارد کالا اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده موارد غیراستاندارد می‌توانند مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.