مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل:

صدور ۸۷۵۸ مورد شناسه یکتا برای دارندگان پروانه‌های کسب و کار قدیمی/ آخرین مهلت اقدام تا ۲۵ اردیبهشت ماه

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: تا به امروز ۸ هزارو ۷۵۸ مورد شناسه یکتا برای دارندگان پروانه‌های کسب و کار قدیمی در استان صادر شده است.

یعثوب نژاد محمد گفت: تا به امروز ۸ هزارو ۷۵۸ مورد شناسه یکتا برای دارندگان پروانه‌های کسب و کار قدیمی (کاغذی) در استان اردبیل صادر شده و فعالان اقتصادی تا ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند تا مجوز‌های کسب و کار خود را به مجوز الکترونیکی تبدیل کنند.

او اظهار کرد: بر اساس حکم ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوز‌های قدیمی و کاغذی باید تبدیل به مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) شوند و کسب و کار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند و واحد‌هایی که در زمان مقرر اقدام نکنند، از دریافت خدمات در حوزه دولتی و بانکی محروم خواهند شد.

 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل ادامه داد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۷۱ هزار درخواست صدور مجوز کسب و کار در استان ثبت شده که از این رقم، بالغ بر ۴۷ هزار مجوز صادر و ۳۴۸ مورد هم شکایت در این درگاه ثبت شده است.

نژادمحمد در پایان ضمن بیان اینکه دریافت شناسه یکتا هیچ ارتباطی با افزایش مالیات ندارد خاطر نشان کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق گوشی‌های همراه، با ورود ۳ کد (شماره سریال کارت ملّی، شناسه/ کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir) به سرعت، رایگان و غیر حضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.