مرزبان: بازی هدفمندی بین سپاهان و پرسپولیس وجود دارد

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی تیمش برابر تیم پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی معوقه هفته هفتم لیگ برتر بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: منتظر بازی خیلی خوب از ۲ تیم خوب ایران هستیم. سپاهان و پرسپولیس در گذشته هم باز‌ی‌های حساسی داشتند و امیدواریم فردا هم یک دیدار تماشاگرپسند را نشان بدهیم. انتظار می‌رود هر ۲ تیم با انگیزه خوبی وارد زمین شوند.

مربی سپاهان درباره نام بردن از دیدار این تیم با پرسپولیس به عنوان ال کلاسیکوی ایران بیان کرد: به طور طبیعی  پس از اتفاق‌هایی که در فوتبال ایران افتاده و بازی‌های خیلی خوبی که ۲ تیم حتی در فینال‌های خاص داشته اند درباره ال کلاسیکو صحبت می‌شود. برای فوتبال ملی ما خوب است که هر ۲ تیم کیفیت خوبی داشته باشند. این موضوع به فوتبال ایران کمک می‌کند.

مرزبان: بازی ال کلاسیکو هدفمندی بین سپاهان و پرسپولیس وجود دارد/ گل محمدی را نباید زیر سئوال ببریم

امیدوارم از دیدار با پرسپولیس سربلند بیرون بیاییم 

او افزود: حس خیلی خوبی داریم، زیرا سپاهان حرکت خوبی را شروع کرده است. حس خوبی در باشگاه وجود دارد. بازیکنان ما شخصیت خوبی را نشان می‌دهند. تیم متحدی داریم و امیدوارم از دیدار با پرسپولیس هم سربلند بیرون بیاییم.  

حضور تماشاگران در ورزشگاه حس خوبی می دهد 

مرزبان درباره غیبت تماشاگران در این بازی اظهار کرد:‌ ای کاش تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند، زیرا حس خوبی به فوتبال می‌دهند. موضوع مهمی که باید در فوتبال ایران یاد بگیریم، این است که باید به رقیب احترام گذاشت. مهم‌ترین فاکتور این است هیچ گاه اخلاق و انسانیت را از دست ندهیم.

مصدومیت دلیل غیبت کیانی در تمرینات است 

او درباره دلیل غیبت مهدی کیانی در اردوی سپاهان گفت:‌  مهدی کیانی اعلام کرد که مشکل همسترینگ دارد. کیانی ر فوتبال ایران شناخته شده است.

مسئول انتقال درخواست های حرفه ای محرم به بازیکنان هستم 

مربی سپاهان درباره ارتباطش با محرم نویدکیا بیان کرد: نویدکیا بازیکن باکلاسی بوده که فوتبال اروپا را می‌شناسد. او درک حرفه‌ای از فوتبال دارد و می‌داند چه می‌خواهد. مسئول انتقال درخواست‌های حرفه‌ای محرم به بازیکنان و اجرای آن‌ها هستیم. محرم حرف اول را می‌زند، اما در کنار آن همیشه رابطه انسانی خیلی خوبی با هم داشته و داریم.

حس نمی کنم پرسپولیسی ها مقابل ما به دربی فکر کنند

او درباره اینکه برگزاری دیدار با پرسپولیس قبل از دربی به سود سپاهان است بیان کرد: سپاهان و پرسپولیس به این برد برای بهتر کردن وضعیت خود در جدول نیاز دارند. حس نمی‌کنم آن‌ها مقابل ما به دربی فکر کنند، زیرا این مسابقه هم یک ال کلاسیکوی بزرگ برای هواداران  و بازیکنان پرسپولیس است. هواداران ما هم به فرودگاه آمدند و سپاهان را تشویق کردند.

مرزبان خاطر نشان کرد: مسائلی که به تازگی درباره یحیی گل محمدی و کادرفنی او مطرح می‌شود دردناک است. آن‌ها از مربیان خوب ایران هستند، اما باید همگی به این واقعیت اذعان کنیم بازیکنان بزرگی این تیم را ترک کرده اند. با این وضعیت اگر یحیی و تیمش را زیر سئوال ببریم بی انصافی است. سرخپوشان از  بازیکنان خوبی برخوردار هستند و نیاز به وقت دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار