در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

دستگیری قاچاقچیان اسلحه در شهرستان قیدار/ کشف ۱۶ قبضه اسلحه شکاری جاساز شده در خودروی متهمان

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح در عملیات مشترک با پلیس زنجان خبر داد.

سردار کیوان ظهیری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ملارد، اخبار و اطلاعاتی از فعالیت دو نفر در امر قاچاق سلاح و مهمات به دست آورده و بررسی آن را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد قاچاقچیان سلاح، ساکن شهرستان قیدار استان زنجان بوده و قصد دارند سلاح‌های غیر مجاز را ابتدا به شهر قیدار و بعد به شهرستان‌های غرب استان تهران منتقل کنند.

سردار ظهیری تصریح کرد: با رصد اطلاعاتی پلیس غرب استان تهران و همکاری پلیس استان زنجان، در عملیاتی ویژه، قاچاقچیان سلاح در ورودی شهر قیدار دستگیر و یک دستگاه خودروی پراید متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شد.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده، ۱۳ قبضه سلاح شکاری تک لول و ۳ قبضه سلاح شکاری وینچستر جاساز شده در خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه هر دو متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را جهت بررسی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند و این مرکز به صورت شبانه روز در خدمت شهروندان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار