۱۷ هزار متر مکعب ماسه بادی از سطح راه‌های منطقه سیستان جمع‌آوری شد

سرپرست تیم راه سازی و راهداری وحدت سیستان از حمل و جمع‌آوری ۱۷ هزار و ۱۸۵ مکعب ماسه بادی از سطح راه‌های این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رحمت الله نارویی سرپرست تیم راه سازی و راهداری وحدت گفت  :راهداران همه ساله با توجه به بروز توفان‌های شن در منطقه اقدام به پاکسازی مسیر‌های ارتباطی از ماسه بادی می‌کنند به طوریکه علاوه‌بر جمع‌آوری و حمل افزون‌بر ۱۷ هزار متر مکعب ماسه بادی، در مجموع سطحی برابر با ۲۴ هزار و ۸۱۰ متر مربع از جاده‌های حوزه سیستان در این مدت ماسه روبی شده است.

او با بیان اینکه حضور راهداران در مسیر‌های ارتباطی آرامش دهنده و اطمینان بخش رانندگان و مسافرانی است که از آن مسیر عبور می‌کنند، تاکید کرد: با وجود ورزش باد شدید همراه با گرد و خاک در بسیاری از روز‌های سالجاری در منطقه شمال استان، با تلاش شبانه روزی راهداران هیچ گونه انسداد ناشی از توفان در مسیر‌های ارتباطی به وجود نیامده است.

سرپرست تیم راه سازی و راهداری وحدت سیستان خاطرنشان کرد: نگهداری و حراست از شبکه راه‌ها و تامین ایمنی عبور و مرور از وظایف ذاتی این تیم است که در تحقق این اهداف نیرو‌های راهداری از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار