مدیر کل استاندارد ایلام:

ایلام نیز مزین به میدان استاندارد می‌شود

همتی گفت:به منظور ترویج فرهنگ استاندارد در سطح شهر و شناساندن بیشتر استاندارد به شهروندان,ایلام نیز مزین به میدان استاندارد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛همتی مدیر کل استاندارد ایلام در جلسه‌ای که به منظور هماهنگی‌های لازم برای شروع کار بهسازی و ساخت میدان مطابق با اصول استاندارد و مصالح استاندارد با شهرداری ایلام داشتند، با بیان اینکه ترویج فرهنگ استاندارد و استانداردپذیری در جامعه یکی از اساسی‌ترین وظایف سازمان ملی استاندارد است، گفت : همکاری همه دستگاه‌های اجرایی طبق قانون برای نهادینه نمودن فرهنگ استاندارد بسیار حائز اهمیت است و در این راستا شهرداری به عنوان مدیریت شهری می‌تواند دستگاه بسیار تأثیرگذاری باشد.

همتی افزود : طی سال‌های گذشته و در حال حاضر در اکثر شهر‌های کشور برای نشان دادن اهمیت مقوله استاندارد در زندگی مردم یکی از میادین را به نام " استاندارد " نامگذاری می‌کنند که در شهرستان ایلام نیز این مهم در سال ۹۷ مصوب و امسال، اجرایی خواهد شود.

صادقیان شهردار ایلام نیز در این جلسه بر ضرورت تسریع در امر شروع عملیات بهسازی به مجموعه تحت امر تأکید و بیان داشت: میدان استاندارد بر اساس اشل‌های ساخت ایمن و استاندارد انجام و تا پایان امسال نهایی و به بهره برداری خواهد رسید.

به منظور ترویج فرهنگ استاندارد در سطح شهر و شناساندن بیشتر استاندارد به شهروندان، با پیگیری های صورت گرفته و تصویب اعضای شورای اسلامی شهرستان ایلام طرح میدان پیش بینی شده در بلوار شهرداری ( نام کنونی میدان چالیمار) به نام" میدان استاندارد " نامگذاری شده است.

در این جلسه ضرورت استانداردسازی تجهیزات بازی، شهربازی‌ها و محصولات مشمول مقررات استاندارد اجباری در حوزه شهرداری نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.