شهردار اردبیل:

مطالبات شهرداری اردبیل ۳۵ درصد کاهش یافت

شهردار اردبیل از کاهش ۳۵ درصدی در مطالبات و عوارض شهرداری اردبیل همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر و به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شهرداری اردبیل با مجوز شورای اسلامی شهر در مطالبات خود ۳۵ درصد کاهش می‌دهد.

او با بیان اینکه کاهش مطالبات، عوارض و اعمال این تخفیف فرصتی استثنایی برای شهروندان است افزود: شهروندان می‌توانند از ۲۰ دی ماه تا ۲۰ اسفند ماه سال ۹۹ از این شرایط بهره‌مند شوند.

شهردار اردبیل بیان کرد: لایحه این طرح در جهت تشویق شهروندان جهت پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری به شورای اسلامی شهر ارسال شده و با تصویب طرح توسط اعضای شورای شهر، مجوز صادر شده و از ۲۰ دی ماه در حال اجرا است.

لطف اللهیان گفت: عوارض نوسازی و بهای خدمات پسماند و کسب و پیشه سال‌های قبل و جاری، کل عوارض بهاء خدمات مسکونی و تجاری و عوارض پذیره، کل عوارض اعیانی غیر مسکونی و نقل و انتقال مستغلات شهرداری سال‌های قبل و جاری، کل عوارض پروانه مسکونی و تجاری، عوارض تفکیک و نقل و انتقال، بخشودگی جرایم سال‌های قبل مربوط به عوارض خودرو (اصل عوارض خودرو اخذ خواهد شد) از جمله مواردی است که شامل این طرح می‌شود.

او افزود: شهرداری اردبیل در نظر دارد به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به شرط پرداخت ۵۰ درصد نقدی و مابقی در ۵ قسط به تمامی مطالبات خود به استثناء اجاره بهاء مستغلات شهرداری، عوارض های مربوط به ارزش افزوده کارخانجات، هزینه حفاری و آماده سازی و جرائم ماده صد ۳۵ درصد برای عموم همشهریان اعمال کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.