جایگزین کی‌روش در تیم ملی فوتبال کلمبیا مشخص شد

بعد از آنکه کارلوس کی روش از هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا کنار گذاشته شد، مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور سرمربی جدید تیمشان را مشخص کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از آنکه نتوانست با تیم ملی کلمبیا نتایج خوبی را کسب کند، از سوی مقامات فدراسیون فوتبال این کشور کنار گذاشته شد و از همین رو مسئولان فوتبال کلمبیا رینالدو روئدا را به عنوان جانشین کی‌روش در تیم ملی کلمبیا انتخاب کردند. در بیانیه‌ای که فدراسیون فوتبال کلمبیا صادر کرده آمده است:

رینالدو روئدا هدایت تیم ما را در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و همچنین رقابت‌های کوپا آمریکا در سال ۲۰۲۱ را بر عهده خواهد داشت و از هیمن جا برای او آرزوی موفقیت داریم. روئدا جایگزین کارلوس کی روش شد که پس از کسب نتایج ضعیف در مسابقات مقدماتی آمریکای جنوبی برکنار شد. کی روش در این رقابت‌ها از ۴ بازی انجام داده شده، فقط ۴ امتیاز توانست کسب کند و در رده هفتم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


رینالدو روئدا در سال ۲۰۰۴ هدایت تیم ملی جوانان کلمبیا را بر عهده داشت و پس از آنکه نتوانست در مسابقات جام جهانی آلمان موفقیتی کسب کند، از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد. حال بعد از گذشت ۱۷ سال روئدا به کلمبیا بازگشته و این بار قرار است هدایت تیم ملی بزرگسالان این کشور را بر عهده بگیرد.

به گفته مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا مراسم معارفه روئدا روز سه شنبه ۳۰ دی ماه، مصادف با ۱۹ ژانویه برگزار می‌شود و در آن زمان اولین اظهارات خود را بعد از بازگشت به کلمبیا ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار