حمایت ویژه از ۱۰ طرح شاخص اشتغالزایی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰ طرح شاخص اشتغالزایی استان پس از تصویب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسهیلات بلاعوض و کمک‌های ویژه برخوردار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حفیظ‌الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۱۰ طرح شاخص اشتغالزایی استان پس از تصویب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسهیلات بلاعوض و کمک‌های ویژه برخوردار می‌شود.

او افزود: به دنبال سفر اخیر معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان و بررسی وضعیت بیکاری و محرومیت استان در مقایسه با شاخص‌های توسعه‌یافتگی، مقرر شد تا برای حمایت بیشتر از استان طرح‌های شاخص اشتغالزایی شناسایی و برای حمایت معرفی شود.


بیشتر بخوانید


فاضلی اضافه کرد: به همین منظور از هر شهرستان سه طرح مهم که تکمیل کننده زنجیره تولید باشد شناسایی و در مجموع ۳۰ طرح تهیه و به معاونت اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شد.

او ادامه داد: برخی از این طرح‌ها شامل شهرک بادام، شهرک فرش، شهرک گلخانه، مرکز ملی نمد، مجتمع‌های گردشگری سلامت، صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات باغی، اصلاح نژاد دام، شهرک دانش‌بنیان کشاورزی و زنجیره تولید گیاهان دارویی است.

فاضلی گفت: از ۳۰ طرح معرفی شده در نهایت ۱۰ طرح مهم و شاخص انتخاب می‌شود و دولت ضمن اعطای تسهیلات بلاعوض و کم‌بهره برای تکمیل این طرح‌ها موانع و مشکلات فراروی اجرای این طرح‌ها را نیز از میان برمی‌دارد.

او، بروکراسی اداری را از مهمترین مشکلات اجرای طرح‌های اشتغالزایی در استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا این موانع برای طرح‌های شاخصی که از سوی وزارت کار پیگیری می‌شود برطرف و روند اجرایی آن تسریع شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.