آقا کوچکی: هدف ما شناسایی بازیکنان شاغل در لیگ ایران است

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران، در حاشیه تمرینات این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس آقا کوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان، در حاشیه تمرینات این تیم اظهار داشت: اردوی بسیار مفیدی برگزار کرده ایم؛ هدف اصلی ما شناسایی بازیکنانی است که در ایران بازی می‌کنند و علاوه بر آن‌ها با شناسایی بازیکنان لژیونر، اردو‌های اصلی و مسابقات تدارکاتی را در سال آینده برگزار کنیم.

تمرینات سبکی را برای بازیکنان در نظر گرفته ایم

او ادامه داد: بازیکنان مدتی از شرایط تمرین دور بوده اند و این شرایط را پیش بینی کرده بودیم، بنابراین در این اردو تمرینات را طوری طراحی کرده ایم که در ابتدای کار فشار زیادی روی بازیکنان تیم نباشد، اکنون در اواسط اردو قرار داریم و هدف اصلی ما شناسایی بازیکنان شاغل در ایران است و تا کنون به اهداف مورد نظر خود در این اردو رسیده ایم.

زمان اردوی ما ۱۰ روزه است

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در ادامه گفت: این اردو ۱۰ روزه است و تا روز ۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. امیدوارم بتوانیم حداکثر استفاده را از این اردو ببریم.

شیوع بیماری کرونا سطح آمادگی بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد

آقا کوچکی در ادامه درباره شیوع بیماری کرونا در سطح دنیا و شرایط آمادگی بازیکنان تیم ملی در این شرایط گفت: به جز ۲، ۳ نفر که به صورت شخصی تمرین می‌کردند و آمادگی خود را حفظ کرده بودند، بقیه بازیکنان تحت تاثیر شرایط بیماری کرونا قرار گرفته بودند، با این وجود تمرینات سبک بدنسازی برای آن‌ها در نظر گرفته ایم و باید بازیکنان را با تمرینات بین اردویی که در نظر گرفته ایم برای بازی‌های پارالمپیک ژاپن آماده کنیم.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک دائما پیگیر وضعیت تیم ما هستند و از ما حمایت می‌کنند. کار ما در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ ژاپن به دلیل نوع مدیریتی که اعمال شد خیلی سخت است؛ ما سهمیه پارالمپیک را با مقام سومی کسب کرده ایم، تیمی که به مقام چهارم دنیا رسید، حاصل دسترنج زحماتی بود که تمام اعضای تیم کشیدند و تیم سیر صعودی خودش را در این مدت طی کرد؛ اما مدیریتی که بعد از این دستاورد بزرگ اعمال شد آنطور که باید و شاید نبود و ورزش بسکتبال با ویلچر دچار یک افت شد که منجر به کسب مقام سوم در مسابقات انتخابی پارالمپیک شد.

او در پایان گفت: امیدواریم در زمانی که این محدودیت‌های کرونایی تمام شد، تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولین باز هم در رده جوانان و بزرگسالان در جهان بدرخشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار