بگ زاده: به اردو‌های بیشتری برای موفقیت نیاز داریم

بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: برای موفقیت در رقابت‌های پارالمپیک توکیو نیازمند برگزاری اردو‌های بیشتری هستیم.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان بگ زاده بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در حاشیه برگزاری اردوی تمرینات این تیم بیان کرد: خدا را شکر اردوی خوبی بود؛ از بهمن ماه سال گذشته که بحث کرونا پیش آمد تا الآن تمرینات خوبی نداشتیم، اما امیدوارم با شروع دوباره تمرین‌ها بتوانیم آمادگی خودمان را برای بازی‌های پارالمپیک حفظ کنیم.

وضعیت اسکان بازیکنان بسکتبال با ویلچر خوب نیست

بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران ادامه داد: اکثر بچه‌ها از ویلچر استفاده می‌کنند، اما وضعیت اسکان خوبی ندارند. مسئولان فدراسیون بسکتبال با ویلچر یکسری تدابیری برای این موضوع در نظر گرفته اند، فاصله اجتماعی در خوابگاه‌ها رعایت شده و در هر خوابگاه ۳ نفر حضور دارند و به نظر می‌رسد شرایط بهتره شده باشد.

کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش باید همکاری‌های بیشتری با فدراسیون بسکتبال با ویلچری داشته باشند

بگ زاده در ادامه گفت: از زمانی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده است، تمام مسابقات و تمرینات هم تعطیل بوده و ورزشکاران، خود به صورت حرفه‌ای تمریناتشان را دنبال می‌کردند، اما بازی‌های المپیک با بازی‌های استانی و کشوری فرق می‌کند، وقتی که یک ورزشکار در سطح بین المللی قرار می‌گیرد، قطعا یک سری هزینه‌هایی در بر دارد، در این شرایط شیوع بیماری کرونا فدراسیون باید همکاری بیشتری با سالن‌ها داشته باشد تا انشاالله بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

اکثر بازیکنان از آمادگی به دور هستند

او ادامه داد: در طول این مدت بنده شخصا وسایل تهیه کرده کردم و تمریناتم را ادامه می دادم و آمادگی بدنی نسبتا خوبی دارم؛ اما با توجه به این که لیگ بسکتبال با ویلچر هم به خاطر شیوع بیماری کرونا امسال برگزار نشد، اکثر بازیکنانی که در این اردو حضور دارند از آمادگی به دور هستند و این موضوع روی روحیه آن‌ها هم تاثیر گذاشته است.


بیشتر بخوانید


توان کسب مقام در پارالمپیک را داریم

بگ زاده درباره پیش بینی اش از بازی‌های المپیک گفت: بازیکنان تیم ما توان کسب موفقیت در بازی‌های پارالمپیک را دارند؛ ما بهترین پست شماره ۵ دنیا  و همچنین بهترین پست شماره ۴ دنیا را در ترکیب تیم خود داریم، لژیونر‌های خیلی خوبی در تیم ما حضور دارند، اما باید بیشتر کار کنیم و تمریناتمان هم بیشتر شود؛ همین که ما فقط در اردو‌ها حضور داشته باشیم کافی نیست و نیاز به اردو‌های تدارکاتی بیشتر و سرمایه گزاری بیشتر برای کسب بهترین نتایج وجود دارد.

او در پایان گفت: رشته بسکتبال با ویلچر تنها رشته‌ای است که نسبت به دیگر رشته‌های جانبازان و معلولین وضعیت خاص تری دارد و رشته‌ای است که کشور‌های قدرتمند دنیا مانند آمریکا و انگلیس و استرالیا برای آن سرمایه گذاری می‌کنند، اما در هر صورت ما هم ایرانی هستیم و با قدرت کار می‌کنیم و انشاالله بتوانیم نتایج خوبی در بازی‌های پارالمپیک کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار