دشتستان بیش از یک بیمارستان نیاز دارد

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: یک بیمارستان کفاف این شهرستان را با این وسعت و جمعیت نمی‌دهد، ساخت و تکمیل بیمارستان دوم ضروری است.

دشتستان بیش از یک بیمارستان نیاز داردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی در نشست با وزیر بهداشت با تشکر از تلاش‌های مجموعه وزارت بهداشت برای پیشگیری و مقابله با کرونا، انتقاد از وضعیت تعداد تخت‌های بیمارستانی، کمبود امکانات و نیز میزان اندک تخصیص دارو به استان بوشهر انتقاد کرد و افزود: در حوزه درمانی نسبت به متوسط کشور وضعیت ضعیف‌تری داریم.

او افزود: زیرساخت‌ها و امکانات کنونی بهداشتی و درمانی در شهرستان دشتستان جوابگوی نیاز‌های مردم نیست و نیاز است که ارتقا پیدا کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، تخصیص تجهیزات مورد نیاز بیمارستان شهید گنجی برازجان، تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی، بهیاران، پرستاران و نیرو‌های شرکتی بیمارستان، تسریع در تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان، تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی مرکز بستری شبانکاره، تکمیل و تجهیز و راه‌اندازی درمانگاه تخصصی برازجان، حل مشکلات درمانگاه‌های شهر‌ها و روستا‌های دشتستان، آموزشی شدن بیمارستان شهید گنجی برازجان و جذب نیرو‌های جدید را خواستار شد.

در این نشست که فرماندار دشتستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز حضور داشتند، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت درمانی استان بوشهر و شهرستان دشتستان، دستورهایی برای ارتقای زیرساخت‌ها و بهبود خدمات حوزه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان صادر کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.