در بسته حوادث امروز بخوانید؛

انهدام باند ۵ نفره سارقان مسلح منازل در اصفهان / توقیف پژو پارس با ۲۳۸ کیلو تریاک در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۲ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

انهدام باند ۵ نفره سارقان مسلح منازل در اصفهان

سرهنگ" حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه چند نفر نقابدار با تهدید سلاح وارد منزل وی شده و طلاجات، دلار و سکه‌های طلای موجود در منزل را به سرقت بردند با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان بلافاصله در محل حضور یافته و بررسی‌های تخصصی خود را آغاز کردند.

او افزود: تحقیقات علمی و تخصصی کارآگاهان به سرعت انجام گرفت و نهایتاً با جمع آوری مستندات بجا مانده از سارقان، پایش‌های تصویری و انجام اقدامات هوشمندانه هویت اصلی ۲ نفر از سارقان به دست آمد و کمتر از ۴۸ ساعت پس از وقوع سرقت مخفیگاه آنان در حاشیه شهر اصفهان مورد شناسایی قرار گرفت.
 
انهدام باند ۵ نفره سارقان مسلح منازل در اصفهان / توقیف پژو پارس با ۲۳۸ کیلو تریاک در اصفهان


رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی متهمان را بدون اینکه فرصت فرار داشته باشند دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از دستگیری ۳ همدست دیگر این سارقان با اعترافات آنان خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶ قبضه اسلحه غیرمجاز به همراه خشاب‌های مربوطه، ۳۷ عدد فشنگ جنگی و ۲۳ عدد فشنگ مربوط به سلاح کمری کشف شد.

سرهنگ تُرکیان، با بیان اینکه افراد دستگیر شده به سرقت ۱۰ میلیارد ریال اموال از ۳ منزل در شهر اصفهان اقرار کردند بیان داشت: این افراد که از سارقان سابقه دار هستند طعمه‌های خود را از بین کهنسالان متمولی که به تنهایی زندگی می‌کنند انتخاب کرده و به صورت شبانه با به همراه داشتن سلاح وارد منزل این افراد می‌شده و اموال آنان را سرقت می‌کردند که با اقدام سریع پلیس در انهدام این باند از وقوع سرقت‌های دیگر توسط این افراد شرور گرفته شد.
 

توقیف پژو پارس با ۲۳۸ کیلو تریاک در اصفهان

سروان "روح الله فاطمی فرمانده یگان تکاوری پلیس اصفهان بیان داشت: ماموران پلیس تکاوری اصفهان حین گشت زنی در سه راهی "بنوید" به یک سواری پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۳۸ کیلو تریاک که در صندوق عقب و زیر صندلی‌های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده یگان تکاوری پلیس اصفهان ادامه داد: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سروان فاطمی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

استخراج ارز دیجیتال در معدن شن

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: ماموران انتظامی پاسگاه "همگین" شهرستان "دهاقان" از طریق گزارش‌های مردمی مطلع شدند مقدار زیادی دستگاه ماینر در یک معدن شن در حال استخراج ارز دیجیتال به صورت غیرقانونی و غیر مجاز می‌باشند که وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم یک گروه از ماموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند ۱۱۴ دستگاه ماینر در حال استخراج ارز دیجیتال به صورت غیرقانونی و غیر مجاز هستند که محل پلمب ودستگاه‌ها جمع آوری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش ماینر‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ هاشمی فر از تحویل متهم این پرونده به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: طبق نظر کارشناسان فنی برای تولید هر بیت کوئین حدود ۱۰۰ دستگاه در یک ماه باید روشن باشد که ۷۲ هزار کیلو وات ساعت برق معادل مصرف ۲۴ واحد مسکونی در یک سال را مصرف می‌کنند که امید است شهروندان عزیز هر گونه اخبار در این خصوص را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار