روحانیون نقش بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت:علما و روحانیون همواره در طول تاریخ به ویژه در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش بی بدیل خود را در هدایت و راهبری مردم ایفا کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مراسم بزرگداشت حماسه دوم بهمن ۱۳۵۷ سالروز نخستین قیام مسلحانه مردم ارومیه علیه رژیم طاغوت و به توپ بسته شدن مسجد اعظم ارومیه در محل این مسجد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه علمای دینی در حفظ و حراست از مرز‌های اعتقادی و دینی مردم گفت: علما و روحانیون همواره در طول تاریخ به ویژه در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش بی بدیل خود را در هدایت و راهبری مردم ایفا کرده اند و به همین خاطر بیشتر هجمه دشمنان نیز بر این قشر از جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: حجت الاسلام والمسلمین حسنی همواره مورد هجمه دشمنان انقلاب و منافقین بود و دوم بهمن در حقیقت احترام به جایگاه علمای دینی در راهبری مردم برای شکل گیری انقلاب اسلامی است.

آقای عبدالحق حسنی فرزند مجاهد نستوه آذربایجان مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حسنی نیز در این مراسم به بیان خاطراتی از حماسه دوم بهمن ۱۳۵۷ مردم ارومیه پرداخت.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.