تجهیز مدارس خراسان جنوبی در ایام دهه فجر

مدارس خراسان جنوبی در ایام دهه فجر به تجهیزات هوشمندسازی، آموزشی و کمک آموزشی مجهز می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی امروز در گردهمایی مشترک شورای معاونان آموزش و پرورش اداره کل و مدیران شهرستان‌ها و مناطق استان در منطقه دستگردان شهرستان طبس گفت: سری جدید تجهیزات هوشمندسازی، آموزشی و کمک آموزشی به مدارس استان در ایام دهه فجر ارسال می‌شود.

او افزود: مهم‌ترین اصل در مباحث تربیتی، نظارت مسئولانه، مستمر و دقیق اولیا بر رفتار و فعالیت دانش آموزان در فضای مجازی بوده، اما برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری، لازمه ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش آموزان به ویژه در دوره ابتدایی و پایه‌های اول و دوم است.


بیشتر بخوانید


واقعی با بیان اینکه آموزش مجازی دارای فوایدی، چون استفاده از روش‌های نوین آموزشی در زمان بحران است، بیان کرد: عدم مدیریت، نظارت و غفلت والدین از ارتقای سواد رسانه‌ای خود، می‌تواند باعث تشدید چالش‌ها و آسیب‌ها شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از فعالیت ۶۲ آموزشگاه در بخش دستگردان خبر داد و ادامه داد: بیش از ۲ هزار دانش آموز دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی در این مدارس فعالیت می‌کنند و ۲۸۵ معلم نیز وظیفه تدریس، شناسایی، هدایت و شکوفایی استعداد‌های بالقوه‌ این دانش آموزان را به عهده دارند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار