برگزاری ۱۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در طبس

در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج طبس ۱۰۰ ویژه برنامه را در سطح این شهرستان برگزار می‌کند.

سرهنگ دوم پاسدار خبازی مسئول کارگروه بسیج مردمی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: سه عامل سبب پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل رژیم پهلوی شده است و ما باید به این عوامل توجه کنیم.

او افزود: نقش مردم و حضور آن‌ها از همه قشر‌ها و گروه‌ها در براندازی رژیم شاه، ایمان و معنویت همراه با بصیرت که با توجه به اعتقادات مذهبی یک مسئله اعتقادی و بنیادی بود و نقش رهبری الهی و معنوی عوامل پیروزی انقلاب بوده است.

سرهنگ دوم پاسدار خبازی عنوان کرد: هر جایی که به این سه عامل توجه شده است، سبب معنویت شده و هرگاه نقش هر کدام کمرنگ شود دشمنان از همین راه رخنه خواهند کرد و این سه عامل سبب پیروزی‌های درخشان ما شده است.


بیشتر بخوانید


مسئول کارگروه بسیج مردمی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان طبس اظهار کرد: بسیج به عنوان مدافع نظام و انقلاب وظیفه خود می‌داند که ویژه برنامه‌هایی را در سطح رده‌های مقاومت بسیج برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برگزار کند.

او ادامه داد: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ناحیه مقاومت بسیج طبس ۱۰۰ ویژه برنامه و ۱۴ برنامه شاخص در سطح شهرستان در حوزه‌های بسیج، مساجد، محلات، آموزشگاه‌ها و پایگاه‌ها با محوریت کمیته دفاعی امنیتی برگزار می‌کند.

سرهنگ دوم پاسدار خبازی اظهار کرد: برنامه‌های بسیج در بخش‌های متعددی انجام می‌شود.

مسئول کارگروه بسیج مردمی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان طبس ادامه داد: به مناسبت دهه فجر سومین مرحله از گام سوم رزمایش کمک‌های مومنانه در این دهه در سطح شهرستان طبس اجرا خواهد شد.

او به بیان مهمترین برنامه‌های بسیج در دهه فجر پرداخت و گفت: برگزاری یادواره شهدا، اعزام تیم‌های جهادی، برگزاری مسابقات ورزشی بومی_محله‌ای، جلسات روشنگری و ارائه میز خدمت، کمک‌های مومنانه و اهدای جهیزیه در مناطق محروم از مهمترین برنامه‌های دهه فجر در طبس است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.