آمادگی وزارت میراث فرهنگی برای رونق گردشگری در روستای بُنود عسلویه

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ساحل روستای بنود با توجه به قرارگیری در کنار کوه و صخره بسیار جذاب است و کمک می‌کنیم زمینه رونق گردشگری در این روستا فراهم شود.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  علی اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از ساحل روستای بُنود عسلویه بیان کرد: این ساحل با توجه به قرار گیری در کنار کوه و صخره، بسیار جذابیت دارد و از قابلیت خوبی برای توسعه و رونق گردشگری برخوردار است.

او افزود: می‌شود با ایجاد اقامتگاه کمک کرد زمینه بهبود کیفیت ارائه خدمات به گردشگران بیشتر شود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر حمایت از توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این روستا تاکید کرد و ادامه داد: ما آمادگی ارائه مجوز برای ایجاد بوم‌گردی در روستای بنود را داریم و همچنین کمک می‌کنیم در کنار استاندار زمینه رونق گردشگری در این نقطه بیشتر فراهم شود.


بیشتر بخوانید


مونسان برای بهبود وضعیت ساحل بنود قول همکاری داد و همراهی بیشتر مجموعه استانداری را در این زمینه خواستار شد.

روستای بنود به ساحل صخره‌ای‌اش معروف است و مجید مجیدی کارگردان نام آشنای کشور بخشی از سازه‌های فیلم محمد رسول الله را در ساحل این روستا برپا کرد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شامگاه یکشنبه دوازدهم بهمن برای سفری دو روزه به بوشهر سفر کرد و در این سفر هشت طرح میراث فرهنگی و گردشگری را با اعتبار پنج هزار میلیارد تومان در این استان افتتاح کرد.

موزه منطقه‌ای خلیج فارس و نخستین هتل پنج ستاره استان بوشهر از مهم‌ترین این طرح‌ها بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.