۱۰۳ طرح به مناسبت دهه فجر در کنگان افتتاح یا آغاز شد

بهره‌برداری از ۱۰۳ طرح با اعتبار ۸۵۰ میلیارد تومان در پنجمین روز از دهه فجر در شهرستان کنگان به بهره‌برداری رسید و یا اجرای آن آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، همزمان با پنجمین روز از دهه فجر و در سفر استاندار بوشهر به شهرستان کنگان، بهره‌بردرای و اجرای ۱۰۳ طرح با اعتبار ۸۵۰ میلیارد تومان شروع شد.

افتتاح مدرسه شهید ابراهیم یگانه بندر سیراف با زیربنای دو هزار و ۲۰۰مترمربع و اعتبار ۷۵ میلیارد ریال، یکی از این طرح‌ها بود که هزینه آن از کمک مالی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه انرژی پارس تامین شده است.

افتتاح زمین چمن مصنوعی بنک در زمینی به مساحت هشت هزار و ۳۰ مترمربع با اعتبار ۳۹ میلیارد ریال اعتبار، آغاز اجرای طرح اقدام ملی مسکن شهر بنک در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع شامل ۲۰ بلوک و ۸۰ واحد ۸۱ مترمربعی، آغاز طرح توسعه و افزایش ظرفیت پست ایستگاه ۴۰۰ کیلوولت کنگان با ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبار و آغاز عملیات بهسازی پایه‌های فرسوده پست‌های برق کنگان با ۷ میلیارد ریال اعتبار در محل ایستگاه ۴۰۰ کیلوولت این شهر، از جمله این طرح‌ها بود.


بیشتر بخوانید


ساخت تقاطع غیر همسطح بی بی حبش کنگان هم با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار شروع شد که قرار است ۱۵ میلیارد تومان از هزینه ساخت آن از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به کنگان اختصاص یابد.

همچنین به نمایندگی از طرح‌های اشتغالزایی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر، از ۶ هزار و ۷۰۰ طرح با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در شهر بنک رونمایی شد.

بهره برداری از ۷۰۰ طرح ساخت، تعمیر و بازسازی منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد استان با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان که ۱۰۸ واحد از این تعداد مربوط به شهرستان کنگان است.

به ۱۵۰۰ نفر نوعروس و تازه داماد زیر پوشش این نهاد هم جهیزیه و هدیه داده شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.