سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال:

تابع قانون هستیم و امیدوارم انتخاباتی سالم در فدراسیون فوتبال برگزار شود

اصفهانیان، سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره شرایط داوری لیگ برتر و همچنین انتخابات این فدراسیون توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون اصفهانیان، سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره اشتباهات داوری در لیگ برتر کشورمان عنوان کرد:گزارش‌هایی که در این هفته فوتبال کشورمان از طرف ناظران به ما رسیده اند؛ گزارش‌های خوبی بوده و فکر می‌کنم این هفته قضاوت‌های خوبی را دیدیم.

اصفهانیان درباره صحبت‌های مطرح شده در هفته‌های گذشته مبنی بر استفاده از داوران کم تجربه به دلیل نزدیک شدن به انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: داوران جدید را سال گذشته به چرخه داوران اضافه کردیم. امسال هم با توجه به شرایط شیوع کرونا و این موضوع که  نتوانستیم کلاس‌های جدا میان داوران لیگ یک و لیگ برتر برگزار کنیم؛ با توجه به توانایی‌های این داوران جوان از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

اصفهانیان درباره رد صلاحیت‌های بعضی از نامزد‌های انتخابات فدراسیون عنوان کرد: هر چه قانون بگوید ما هم تابع آن هستیم.

اصفهانیان ادامه داد: این افرادی که می‌گویند اضافه شدن داوران برای تاثیر در رای اعضای مجمع و روسای هیئت‌ها در انتخابات فدراسیون فوتبال است؛ اشتباه می کنند و بی حرمتی به روسای هیئت‌ها تلقی می شود.

او ادامه داد: اعضای مجمع، انسان‌های فرهیخته‌ای هستند و بدون سنجیدن شرایط تصمیم گیری نمی‌کنند. به هر حال امیدوارم انتخابات فدراسیون فوتبال در شرایط سالمی برگزار شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار