رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

ارتباط دانش با نیاز‌های صنعت موجب کاربردی‌سازی دانشگاه می‌شود

حجت الاسلام مصطفی رستمی گفت: ارتباط دانش با نیاز‌های جامعه و صنعت اتفاق مبارکی است که موجب مسئله محور شدن و کاربردی سازی دانشگاه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم بازدید از برج فناوری ابن سینا دانشگاه صنعتی امیرکبیر امروز (سه‌شنبه، ۲۱ بهمن) با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حجت الاسلام سید مهدی میر احمدی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر به خوبی توانسته است از ظرفیت‌های علمی و آموزشی استفاده کند، اظهار کرد: این دانشگاه اولویت فعالیت‌های خود را توجه به حل مشکلات جامعه و صنعت قرار داده و در این مسیر نیز به موفقیت‌های بسیار خوبی دست یافته است.

او افزود: ارتباط دانش با نیاز‌های جامعه و صنعت اتفاق مبارکی است که موجب مسئله محور شدن و کاربردی سازی دانشگاه می‌شود. حوزه‌های استارتاپی در دانشگاه‌های کشور شکل گرفته و لازم است دانشگاه‌های کشور در این زمینه نیز الگو و استاندار‌های جدید را تعریف کنند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۹۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

در ادامه حجت الاسلام سید مهدی میراحمدی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۹۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و یکی از شهدای دانشگاه نیز دکتر کامران نجات الهی است که ایشان استاد دانشگاه بوده اند و در تظاهرات‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دست دژخیمان رژیم شاهنشاهی به شهادت رسیدند.

او افزود: در تمامی عملیات‌های مربوط به دوران دفاع مقدس دانشگاه صنعتی امیرکبیر یک شهید داشته است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه مهندسی جنگ نیز خدمات بسیار زیاد و موثری داشته است.

او در پایان گفت: پس از دوران دفاع مقدس این دانشگاه در عرصه جهاد علمی فعالیت‌های فراوانی داشته است به نحوی که از سوی مقام معظم رهبری این دانشگاه به عنوان مادر دانشگاه‌های صنعتی کشور معرفی شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
احسنت "الله اکبر"
آخرین اخبار