اولین سفیر امارات در رژیم صهیونیستی تعیین شد

محمد محمود آل خاجه به‌عنوان اولین سفیر امارات در سرزمین‌های اشغالی فلسطین سوگند یاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، دفتر اطلاع‌رسانی دبی عصر امروز یکشنبه اعلام کرد که محمد محمود آل خاجه به‌عنوان اولین سفیر امارات در رژیم‌صهیونیستی، مقابل محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس دولت امارات، نخست‌وزیر و حاکم دبی سوگند یاد کرد.

محمد بن راشد همچنین امروز استوارنامه سفرای جدید تعدادی از کشور‌های دیگر را نیز در کاخ الوطن ابوظبی دریافت کرد.

تعیین سفیر امارات در تل‌آویو پس از اقدام ابوظبی در عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی و زیرپا گذاشتن حقوق مردم فلسطین در تشکیل دولت مستقل و خروج اشغالگران از سرزمین‌های خود صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضاقاضی
۱۷:۰۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
امارات ودیگرکشورهای باحکومت های دیکتاتور ومخالف ارای مردمی بایدبدانندعمرحکومتی خودرابسوی سقوط امضاء کرده ودیروزوداین واقعیت محرزواشکارخواهدشدچون اولین ادله ان مردم خودشان هستند که هم با نظام پادشاهی مخالفندوهم دردشمنی با صهیونیست ها بانظرحکامشان 360درجه اختلاف داشته ودارند.اگر تاکنون یک خواب راحت داشتندبدانندکه انراهم ازدست خواهندداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
این ابو جهل ها طعم جنگ را نچشیده اند برای همین هیزم جمع می کنند ؟ نمی دانند که دارند گورخود را می کنند ؟ یکی نیست به اینا بگه آخر خاله شما با ما هم مرزیید نه با رژیمی مجعول که ممکن است در آینده نزدیک برچیده شود ؟ چرا خاطره ای تلخ از خود به یادگار می گذارید؟ مگر مغز خر خوردید ؟ با عرض پوزش از خر که با چنین موجوداتی مقایسه شدند!
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۱۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
خاک برسر حاکمان بی غیرت امارات.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
در اسلام و کلا در تفکر توحیدی کسانی که بنیان هر عمل بد یا خوب را میگذارند تا ابد از صواب و یا عقاب آن عمل برخوردار خواهند بود ولذا بنانگذاران این تسلیم ذلت بار که اولین آنها سادات معدوم بود بدون تردید تا ابد شریک جرایمی خواهند بود که تا کنون رژیم صهیونسیتی انجام داده و در آینده خواهد داد .
آخرین اخبار