بسته اخبار حوادث امروز ۲۹ بهمن ماه ۹۹؛

کشف ۷۱ کیسه آرد احتکار شده در اردبیل/ ۴ شرور در اردبیل دستگیر شدند

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۷۱ کیسه آرد احتکار شده در اردبیل

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از کشف ۷۱ کیسه آرد احتکار شده در یکی از محلات اردبیل خبر داد.

او افزود: برابر گزارشات واصله مردمی به سامانه ارتباطی ۱۲۴ مبنی بر انبار غیر مجاز آرد در یکی از محلات اردبیل، در معیت بازرسین محل احتکار آرد را شناسایی و پس از بررسی‌های لازم به تعداد ۷۱ کیسه ۴۰ کیلویی آرد در مجموع به مبلغ ۱۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال کشف و توقیف شد.

در ادامه برگ گزارش بازرسی تکمیل و پرونده جهت رسیدگی و صدور حکم قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

دستگیری ۴ شرور در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری ۴ شرور توسط ماموران پلیس امنیت عمومی اردبیل خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش مردمی مبنی بر انتقال یکی از اراذل و اوباش شناسنامه دار اردبیل به بیمارستان "فاطمی"، اکیپی از ماموران تیم واکنش سریع و عملیاتی مبارزه با اراذل و اوباش پلیس امنیت عمومی به بیمارستان اعزام شدند.

او افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، او با ۴ شرور در محله "میر اشرف" درگیر و با سلاح سرد مورد ضرب و جرح قرار گرفته و مصدوم شده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در ادامه تحقیقات و با بررسی‌های تخصصی مشخص شد، ۴ شرور قصد ورود به بیمارستان با هدف ایجاد درگیری مجدد با این اوباش را دارند که با تدبیر و اشرافیت کامل اطلاعاتی و قبل از انجام فعل مجرمانه و مخل امنیت و آرامش فردی و عمومی، هر ۴ شرور در عملیاتی مقتدرانه دستگیر و روانه زندان شدند.

سردار حسینی تصریح کرد: شرارت، مزاحمت و رفتار‌های مجرمانه مخل امنیت و آرامش فردی و اجتماعی خط قرمز پلیس بود و رفتار پلیس به عنوان حافظان نظم و امنیت فردی و اجتماعی با این طیف افراد مجرم و قانون شکن قاطع، قانونی و سلبی خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.