خانواده معظم شهدا سند افتخار ملت ایران هستند

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی خانواده معظم شهدا را سند افتخار ملت ایران دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ محمد صادقیان ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی در دیدار با خانواده معظم چهار شهید والامقام در اراک گفت: خانواده معظم شهدا سند افتخار ملت ایران هستند و خدمت به این عزیزان خدمت به شهدا و نظام اسلامی است و نباید در این مسیر کوتاهی کنیم.

سرهنگ صادقیان افزود: شهدا تربیت یافتگان مکتب امام حسین (ع) هستند که با تاسی از فرهنگ عاشورا حماسه آفرین شدند و امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطر این عزیزان بسیار می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موثر باشد.

او اضافه کرد: خانواده معظم شهدا از بزرگترین سرمایه خود برای برقراری امنیت در کشور گذشتند و امروز وظیفه داریم به عنوان یک وظیفه و رسالت تکریم و تجلیل از مقام آن‌ها را به خوبی به جا آوریم.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی بیان کرد: مادران شهدا با تربیت فرزندان خود حماسه سازان ایثار و شهادت در جامعه را تربیت کردند و امروز بزرگترین الگوی مادران و همسران جامعه برای تربیت فرزندان مادران شهدا هستند و باید به درستی به جامعه معرفی شوند.

او ادامه داد: شهید والامقام قاسم جلیلوند از فرماندهان انقلابی و دلاور ارتش بود که عمر بابرکت خود را در راه دفاع همه جانبه از مردم و نظام اسلامی گذاشت و افتخارات زیادی را برای کشور و ارتش به ثبت رساند و امروز همه کادر ارتش با افتخار راه این شهید بزرگوار را با قوت دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.