در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ساخت کلاهی برای مقابله با امواج الکترومغناطیسی

مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: با دانش بومی کلاهی طراحی کردیم که از مواجهه افراد حساس به امواج الکترومغناطیسی جلوگیری می‌کند.

 

علی زینعلی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در خصوص کلاه ضد امواج در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در برخی از موارد لازم است سر به صورت مستقیم در معرض مستقیم تابش امواج الکترومغناطیس قرار نگیرد به عنوان مثال افراد مبتلا به بیماری صرع و تومور مغزی تا حد امکان باید از قرار گرفتن در معرض امواج الکترومغناطیسی جلوگیری کنند.

او افزود: در بسیاری از مواقع کسانی که از ناحیه سر مورد عمل جراحی قرار می گیرند ناحیه جراحی شده به شدت حساس شده و زمانی که فرد در معرض امواج قرار می گیرد با احساس درد و سوزش مواجه می شود.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در خصوص کارکرد این کلاه تصریح کرد: زمانی که افراد بیمار از این کلاه استفاده می کنند تا ۹۹ درصد از تابش امواج الکترومغناطیسی  به ناحیه جراحی شده جلوگیری می شود.

زینعلی گفت: صرفا استفاده از این کلاه سبب نمی شود که امواج هیچ آسیبی را به دیگر اعضای  بدن وارد نکند به عنوان مثال اگر افراد در محیطی پر از آلودگی امواج الکترومغناطیسی قرار بگیرند استفاده از این محصول به تنهایی نمی تواند از آسیب های این امواج الکترومغناطیسی کم کند بلکه فرد باید آن محیط را ترک کند و در محلی قرار بگیرد که کمترین امواج وجود دارد.

او گفت: شرکت دانش بنیان ما تنها شرکت تولید کننده تخصصی محصولات ضد امواج و جزو ۵ شرکت تولید کننده این محصولات در دنیا است.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۰۹:۰۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
پس شبیه کلاه شخصیت مگنتو در مجموعه فیلمهای ایکس من هست.
آخرین اخبار