الهویی: تمرکز قلعه نویی روی باشگاه گل گهر است

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: امیر قلعه نویی یک برنامه ۳ ساله برای باشگاه گل گهر دارد و تمام تمرکز خود را صرف این موضوع کرده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مورد اینکه آیا استقلال به امیر قلعه نویی پیشنهاد داده است یا خیر، اظهار داشت: اگر مسئولان باشگاه استقلال بخواهند برای محمود فکری جانشین انتخاب کنند، طبیعی است که امیر قلعه نویی با توجه به سابقه‌ای که دارد، گزینه اول آن‌ها باشد.

او افزود: در جریان پیشنهاد استقلال به امیر قلعه نویی نیستم.  قلعه نویی برای گل گهر یک برنامه ۳ ساله‌ تنظیم کرده است. ضمن اینکه تمام تمرکز قلعه نویی روی گل گهر است.

الهویی در خصوص بیماری قلعه نویی هم گفت: قلعه نویی ذاتا یک آدم برنده است و آدم‌های برنده نمی‌توانند با شکست‌ها کنار بیایند. کیفیت ۲ تیم در جریان مسابقه تفاوت نداشت اما تجربه بازیکنان پرسپولیس این تفاوت را ایجاد کرد. قلعه نویی به خاطر اعتراض به پنالتی اشتباهی که در بازی با نساجی گرفته شد، کارت زرد گرفت و محروم شد.

مربی گل گهر در خصوص احتمال جدایی علیرضا حقیقی، عنوان کرد: حقیقی مشکلات شخصی داشت و قلعه نویی چند روز به او استراحت داد. این هفته در جلسه‌ای که قرار است برگزار شود، در مورد بازیکنان ورودی و خروجی به جمع بندی می‌رسیم. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار