نائب قهرمانی شاملی کازرون در لیگ برتر هندبال بانوان

دختران هندبالیست کازرونی با قبول شکست مقابل إشتادسازه، از کسب قهرمانی در لیگ برتر هندبال بانوان بازماندند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامشاهی رییس هیات هندبال استان فارس گفت: در فینال شانزدهمین دوره مسابقات دسته برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ امروز به میزبانی تالار هندبال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تیم شهید شاملی کازرون ۲۹-۲۶ نتیجه را مقابل إشتادسازه مشهد واگذار کرد و بر سکوی نائب قهرمانی ایستاد.

او افزود: در نیمه نخست این بازی تیم إشتادسازه مدافع عنوان قهرمانی با استفاده از اشتباهات تیم شاملی نمایش بهتری را ارائه کرد و این نیمه را ۱۶-۱۱ بسود خود به پایان برد.

غلامشاهی اضافه کرد: در نیمه دوم علی رغم تلاش بازیکنان شاملی برای جبران گل خورده، اما تیم إشتادسازه بر تعداد گل‌های زده خود افزود تا در پایان بازی برای دومین سال پیاپی بر سکوی قهرمانی قرار بگیرد و شاملی کازرون هم به مانند سال گذشته به کسب نائب قهرمانی بسنده کند.

در پایان لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور تیم‌های إشتادسازه مشهد و شهید شاملی کازرون با کسب مقام‌های اول و دوم، سال آینده به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا حضور می‌یابند.

نماینده فارس در دور نیمه نهایی با شکست ۲۷-۱۹ تاسیسات دریایی تهران گام به دیدار پایانی گذاشت.

در دیدار رده بندی شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان هم فولادمبارکه سپاهان اصفهان با نتیجه قاطع ۲۹-۲۰ تاسیسات دریایی تهران را از پیش رو برداشت و عنوان سوم این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار