مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای جهاد دانشگاهی بوشهر صادر شد

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجوز فعالیت مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای جهاد دانشگاهی بوشهر را صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی احمدی زاده، رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای جهاد دانشگاهی بوشهر صادر شده است.

او از برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی پزشکی در استان بوشهر خبر داد وعنوان کرد: از مهم‌ترین اهداف این مرکز و اولویت‌های آن حل مشکلات و نیاز‌های جامعه است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر افزود: مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای یک فضای آموزشی مجهز به منظور آموزش مهارت‌های علمی و عملی، بالینی با استفاده از وسایل کمک آموزشی و امکانات بالینی موجود به فراگیران در استان در نظر گرفته شده است.

احمدی زاده بیان کرد: مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای با هدف سامان دهی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای نظام سلامت در استان، استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور برای تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه سلامت، ارتقای کیفیت آموزش‌های مهارتی حرفه‌ای و استفاده از ظرفیت اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی پس از کسب مجوز از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شده است.

او تاکید کرد: برگزاری دوره‌ها بر مبنای استاندارد‌ها و ضوابط ابلاغ شده از سوی مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران، افزایش کارآمدی نیروی انسانی و توانمندسازی مهارت آموزان، استفاده از ظرفیت‌های کشور در تربیت نیروی انسانی ماهر در نظام سلامت و کمک به جذب نیروی انسانی در بازار کار بوده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر بیان کرد: با صدور مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی جهاد دانشگاهی بوشهر تمام دوره‌های مهارتی و حرفه‌ای از دیپلم تا سطح دکتری حرفه‌ای از سوی این مرکز در استان بوشهر برگزار می‌شود.

احمدی زاده گفت: این دوره‌ها منجر به کسب یا ارتقا مهارت در یک موضع مستقل و یا در بخشی از وظایف حرفه‌ای مهارت آموز شده و همچنین سبب ایجاد توانمندی شغلی از طریق یادگیری مجموعه مهارت‌های مرتبط با یک حرفه می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.