همت هیئت‌های مذهبی یزد برای خوشحالی نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: هیئت‌های مذهبی نقش مؤثر و ارزشمندی در شناسایی و خدمت‌رسانی مؤثر و مطلوب به نیازمندان محلات دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد در دیدار با روسای هیئت‌های مذهبی استان یزدگفت: هیئت‌های مذهبی نقش مؤثر و ارزشمندی در شناسایی و خدمت‌رسانی مؤثر و مطلوب به نیازمندان محلات دارند.

او افزود : کمیته امداد و مراکز نیکوکاری محله در تلاش هستند با هم‌افزایی و تعامل و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مختلف به‌ویژه هیئت‌های مذهبی استان خدمات بهتر و هدفمندی را به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان جامعه ارائه کند.

شجاعان تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۷۰ مرکز نیکوکاری محله در استان یزد برای خدمت‌رسانی به نیازمندان با کمیته امداد همکاری دارند، با پیوند این مراکز و هیئت‌های مذهبی شاهد اتفاقات خوبی در رسیدگی به نیازمندان خواهیم بود.

او بابیان اینکه مراکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در حال فعالیت هستند، ادامه داد: ۱۴هزار و ۶۲۳ نیکوکار، مجمع و تشکل با مراکز نیکوکاری همکاری دارند، بیش از ۴۵ هزار نفر مددجوی نیازمند از خدمات مراکز نیکوکاری در سطح استان استفاده می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: ۲۴ هزار و ۲۳۲ خانوار نیازمند با جمعیت ۴۷ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند این در حالی است که ۹۶۰۰ خانوار دارای سرپرست زن هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.