پیام تسلیت مسئولان استان کرمان در پی رحلت مادر شهیدشفیعی

فرمانده سپاه ثارالله و رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در پی رحلت مادر شهید والا مقام علی شفیعی پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله وحجت الاسلام علی عربپور نماینده ولی فقیه درسپاه استان با صدور پیامی مشترک رحلت بانوی مجاهد ومخلص حاجیه خانم سکینه پاکزاد عباسی مادر سردار شهید علی شفیعی را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ام الشهید مرحومه حاجیه خانم سکینه پاکزاد عباسی مادر ارجمند شهید والامقام سردار سرافراز و جادوانه شهید علی شفیعی فرمانده محور لشکر ثارالله در دوران دفاع مقدس، موجب اندوه و تاسف فراوان شد.

آن بزرگ بانوی مومن علاوه براینکه با سختی‌های فراوان برای تک فرزندش هم مادری کرد وهم پدری، با روحیه وشجاعتی وصف ناشدنی تا زمان شهادت فرزندش در عملیات کربلای ۴، هم رزمندگی کرد وهم پشت جبهه خدمت رسانی.

بی شک مجاهدت‌های فاطمی این مادر صبور و شاکر در تربیت فرزندی برومند که همواره نام و یاد او برای ایران و دیار کریمان موجب مباهات و الگوی وفاداری و فداکاری در دفاع از اسلام و انقلاب است برای همیشه ماندگار و الهام بخش همه مادران این سرزمین بوده و به مانند خورشیدی پر فروغ بر صفحات تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.

ضمن عرض تسلیت این ضایعه به وابستگان این فقیده سعیده از درگاه کبریایی برای آن بانوی صالحه رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و فرزند شهیدش و برای بازماندگان و داغدیدگان مکرم، صبر و شکیبایی مسألت داریم.

پیام تسلیت رییس مجمع نمایندگان کرمان

حسن پور ،رییس مجمع نمایندگان کرمان در پی رحلت مادر شهید والا مقام علی شفیعی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و اناالیه راجعون

مادران مؤمنه شهدا که عزیز‌ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

مرحومه سکینه پاکزاد عباسی، شهید والا مقام علی شفیعی را با غیرت و مومن تربیت کرد طوری که در نوجوانی همراه انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس یار سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی شد. مادر شهید گرانقدر علی شفیعی سال‌های جنگ را به خدمت در پشت جبهه گذراند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای هشت سال دفاع مقدس و به ویژه شهید والا مقام سردار علی شفیعی، این ضایعه را به خانواده محترم آن مرحومه و مردم شهید پرور استان کرمان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منان برای آن مادر مومن و صبور، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

شهباز حسن پور
رییس مجمع نمایندگان استان کرمان و نماینده سیرجان و بردسیر

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار