رضا قراخانلو:

از شرایط همه گیری ویروس کرونا نهایت استفاده را کردیم

رئیس آکادمی ملی المپیک درباره همایش‌های مربوط به عملکرد این کمیته توضیحاتی را بیان کرد.

رضا قراخانلو، رئیس آکادمی ملی المپیک کشورمان در گفت گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه دومین همایش  آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک کشورمان عنوان کرد: برگزاری این همایش برای ما بسیار کاربردی است؛ چرا که در آن از اساتید ورزشی که در حوزه علوم ورزشی (خارجی و داخلی) هستند کمک می گیریم و بسیاری از فدراسیون‌ها نیز نماینده‌ای را در این همایش دارند.

او ادامه داد: این همایش را در ۶ نشست برگزار خواهیم کرد که تمام جنبه‌های توسعه ورزش قهرمانی را در آن ها پوشش خواهیم داد. در واقع بخش‌های مختلفی را که به بهبود عملکرد قهرمانان کشورمان منجر می‌شوند در این همایش پوشش می‌دهیم.

قراخانلو درباره برنامه‌های این آکادمی عنوان کرد: سال قبل با توجه به همه گیری ویروس کرونا تلاش کردیم که در همه موارد و برگزاری دوره‌ها خود را با این ویروس هماهنگ و رویداد را به صورت آنلاین برگزار کنیم.

او ادامه داد: تاکید ما بر تقویت ورزش بانوان، توجه به ورزش نوجوانان و توسعه علمی ورزش با برگزاری دوره‌های جدیدی در آکادمی ملی المپیک است.

رئیس آکادمی ملی المپیک درباره آماده کردن شرایط برای ورزشکاران المپیکی کشورمان عنوان کرد: مجموعه ما از شرایط همه گیری ویروس کرونا حسن استفاده را کرد؛ اکثریت فضا‌های آکادمی را بازسازی کردیم و خودمان را آماده می‌کنیم که از بهار ۱۴۰۰ قهرمان‌های ما چه آن‌هایی که سهمیه المپیک گرفته‌اند و یا آن‌هایی که در مسابقات کسب سهمیه شرکت می‌کنند، در آکادمی در خدمتشان باشیم و همه تلاش خود را می‌کنیم تا به آن‌ها کمک کنیم بتوانند بهترین نتیجه را در المپیک پیش رو کسب کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار