مدیرکل صدا وسیمای زنجان:

اهتمام رسانه در انتخابات آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است

مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان با تأکید بر حفظ اصل بی طرفی و اهتمام در تحکیم وحدت و انسجام ملی در برنامه‌های انتخاباتی رسانه استانی، گفت: رعایت قانون همان اصل بی‌طرفی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در ستاد انتخابات رسانه استانی با اشاره به آغاز کار این ستاد از مهرماه امسال، راهبرد اصلی صدا و سیما را عمل به منویات مقام معظم رهبری مدظله  با محوریت حضور حداکثری مردم در انتخابات اعلام کرد.


او تلاش برای حضور گسترده مردم در انتخابات و کمک به دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و امنیتی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه را از مهمترین راهبرد‌های صدا و سیما برشمرد و افزود: تلاش رسانه در جهت تبدیل فضای کلی کشور در ایام انتخابات به فضای شور و نشاط و جشن ملی، سیاسی در چهارچوب مد نظر رهبر معظم انقلاب خواهد بود و در کنار آن اطلاع رسانی به هنگام، آگاهی بخشی از قوانین و مقررات و تبیین تأثیر حضور در اقتدار ملی هم از دیگر محور‌های ترسیم شده در حوزه‌های سیما، صدا، خبر و فضای مجازی است.


رئیس رسانه استانی ضمن اعلام آمادگی صدا و سیمای مرکز زنجان جهت پوشش کامل مراحل مختلف انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا بر حفظ اصل بی طرفی، اهتمام در راستای تحکیم وحدت و انسجام ملی در برنامه‌های مختلف انتخاباتی صدا و سیما تأکید کرد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان هم با تقدیر ازنقش صدا و سیما در برگزاری باشکوه و پرشور انتخابات در سنوات گذشته تبیین جایگاه و اهمیت ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا و وظایف و اختیارات آنان را از با اهمیت‌ترین محور‌های برنامه سازی رسانه ملی دانست.


مرادی برگزاری سالم انتخابات، رعایت قانون، امنیت کامل و مشارکت حداکثری را چهار اصل محوری ستاد انتخابات اعلام کرد و ادامه داد: مقصود از رعایت قانون همان اصل بی طرفی است و نگاه به آراء مردم بعنوان حق الناس، رهنمود مهم مقام معظم رهبری و نصب العین تمامی عوامل اجرایی خواهد بود.


رئیس ستاد انتخابات استان زنجان در بخش دیگری از سخنانش با اعلام آغاز فرایند انتخابات از تاریخ ۱۸ اسفندماه گفت: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت شیوه نامه اجرایی ثبت نام این دوره از طریق ۴ روش اپلیکیشن تلفن همراه، اپلیکیشن دسکتاپ، مراجعه به دفاتر پیشخوان و نهایتا مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها انجام خواهد شد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از انجام تمهیدات لازم بهداشتی مانند افزایش شعب اخذ آراء، رعایت اصول بهداشتی، فاصله گذاری در شعب و استفاده از فضا‌های غیر مسقف در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.