دستگیری و جریمه فردی که قصد خروج غیرقانونی ارز از کشور داشت

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: فردی که قصد خروج غیرقانونی ارز از کشور داشت دستگیر و حکم به ضبط ارز‌های مکشوفه و جریمه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی متهم صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: فردی که قصد داشت مبلغ ۶۹ هزار درهم ارز را به طور غیرقانونی از کشور خارج کند بوسیله ماموران در فرودگاه لارستان بازداشت شد.

او اضافه کرد: با بازداشت این فرد، پرونده‌ای در یکی از شعب اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان جهت بررسی موضوع تشکیل شد که این شعبه با بازجویی از متهم و استعلام از مراجع ذیربط، تحقیقات گسترده‌ای را پیرامون موضوع انجام داد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده تخلف قاچاق ارز در این پرونده مشخص و شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط ارز‌های مکشوفه و جریمه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی متهم صادر کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه تعزیرات حکومتی مرجع رسمی رسیدگی به پرونده‌های قاچاق ارز و کالا به شمار می‌رود، افزود: تخلفات متخلفان از چشمان ماموران سازمان تعزیرات حکومتی پنهان نمی ماند و هیچ گونه چشم پوشی در این خصوص صورت نمی گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.